Jump to content

Verkstedhåndbok BMC 1800, noen som har? trenger info om timing.

Christensen

Recommended Posts

Skal sette på registerkjedet, trenger jeg spesialverktøy? holder det ikke å få på kjedet med alle drevene i rett posisjon, pumpa har ikke vært ute!

Veivdrevet og kamdrevet har to merker som skal stå mot hverandre med nr 1 på topp, dieselpumpedrevet er jeg usikker på hvordan skal stå!

Redigert av Christensen (see edit history)

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Men nå var jeg jaggu meg flink, på drevet til dieselpumpa var det ett høl som på en måte var assymetrisk i forhold til de andre. Kitta inn en dor i hølet, og jaggu!, det var et høl bakom også, når stempel 1 var på topp skulle merkene på veiv og kam mot hverandre og dieselpumpa i hølet! enkelt og greit! Nå blir det prøvestart i kveld og jeg satser på Lasaruseffekt!

Redigert av Christensen (see edit history)

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...