Jump to content

Fantastisk gjestehavnopplevelse-Arendal


Windy37GM

Recommended Posts

Vi lå også i Arendal, men kun ei natt.. var så mye sjø at vi lå å kastet på oss hele tiden..men god service var det.. de kom å hentet søppel, fikk tilbud om vi ville ha maritim katalog, og de var kjappe ut med vise oss betalingsautomaten om vi kun skulle ligge kort tid, og at vi kunne betale til dem om vi skulle overnatte. :)

Er en grei havn med god service, men dessverre for mye sjø fra fergene og traffikken generelt.

Et pluss er også mini bussen til Maritim sin butikk :)

 

i Risør kom de med ferske bakevarer på morgnen, det var digg det..

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Jeg er helt enig med alle som hevder at Arendal Gjestehavn har en fantastisk service i år, og en rekke blide undommer som virkelig føler at man er velkommen.

Vi lå der selv i forrige uke i to døgn.

 

MEN; burde ikke en slik gjestehavn ha noe form for vakthold om natten??

Den første natten vi lå der var det fest i en av båtene fram til ca kl 0400, og den andre natten kom det noen lokale ungdommer, ved 01 tiden, som bråkte og skrålte, og hadde nattbad en times tid; helt unødvendig begge deler i en ellers stille og koselig gjestehavn.

 

Min oppfatning er at man burde ha en form for vakt ordning, slik at slikt unødvendig nattebråk kan stoppes raskt!

Link to post
Share on other sites

Jeg betaler gledelig 50 spenn for å ha noen som kommer og henter søppel, og noen som tar imot fortøyninger. Har ikke opplevd det i Kristiansand eller Lillesand hvor jeg er mest. Det jeg kanskje savner mest, er at gjestehavnene lytter på VHF slik at man kan spørre om hvor det er ledig fremfor å surre rundt langs alle bryggekanter for å lete. Dette ville være til stor hjelp, særlig hvis man kommer inn om kvelden/natten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...