TommyJ00 Svart 21.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2004 Leser vel nesten alt, med teknisk, reisebeskrivelser og byggeprosjekter som en liten favoritt. Selvf. alt som har med trebåt å gjøre.. mvh GipsyGirl Sitér dette innlegget Link to post
heira Svart 21.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2004 Er innom så ofte en har anledning, skummer igjennom det meste og prøver med et bidrag der en kansje har noe å komme med. Er en tur hjemmom akkurat nå for Heira ligger ute i Fredagshullet mens jeg har vært hos tannlegen. Da jeg ikke har Pc ombord blir det noen dager til neste gang God sommer Mvh Heira Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
HaJ Svart 21.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2004 Leser ALT. Selv det som i utgangspunktet ikke ser så interessant ut. Ny eller gammel båt, plast eller tre, aksling eller drev.. Det hender man faller fra underveis, men når det kommer nye innlegg kikker man gjerne innom for å se hva som skjer. Hvem vet om man får bruk for det en dag.. Turbeskrivelser og byggeprosjekter leses også, til tross for at vi neppe kommer til å ferdes sørpå eller starte eget prosjekt. Men koselig er det. Og nyttig. Og lærerikt. Sitér dette innlegget Hjemmeside/blogg Link to post
Frank v. Svart 21.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2004 Må svare at jeg leser alt,tror ikke det er et innlegg det står ny på hos meg i det hele tatt.. Liker helst å lese om prosjekter,helst med bilder. Men er egentlig altlesende. mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 23.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2004 ALT!!! Må si at jeg synest dette er et glimrende fora, her er kan man se på det meste og få masse gode tips. Kommer også i kontakt med andre båteigere gjerne med samme båt også!!!! Tipser så mange jeg kan!!!! Intruder Scand 25 Classic Sitér dette innlegget Link to post
daggi Svart 23.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2004 Jeg er relativt ny i båtmiljøet. Har eid tre båter på seks år. Startet med en 18 fots plast med 50 HK påhengs. Deretter en plastsnekke med godlyd. Nå er det daycruiser som gjelder. Vurderer å hoppe på en 30 fots plattgatter fra 1949 nå. Med en slik utvikling er det svært nyttig å lese hva andre har erfart før. Forumet kommer som tillegg til båtpraten på brygga. Noen ganger er det ikke tid, eller vær til å sitte på kaia å prate båt og skit. Da er baatplassen et godt alternativ. Masse humor og gærninger som MS Bastard gjør det til mer enn nyttig, men også underholdene. Sitér dette innlegget Link to post
Johnso Svart 10.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2004 Etter hva jeg kan se er det 136 som har svart i denne pollen. Grunnen til at jeg lager et innlegg her nå (siste innlegg er fra juni -04), er at jeg vil gi Andreas noen rosende ord for jobben han gjør med emnekategoriseringen. Kjempebra! Jeg kan sitte i timer og lese om forskjellige kategorier (til Telenor's store glede.ADSL finnes ikke her langt ute på landet) Det har vært utrolig mye hjelp å få fra emnebasen. Du fortjener en skikkelig Andreas. Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 10.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2004 ....sukk! Skjønner godt at man er interessert i å kartlegge dette spørsmålet. Desverre er verktøyet man har til bruk, - at man kan stemme for bare ett alternativ, lite egnet til å skaffe informasjon å konkludere på. Så er det heller ikke så lett å besvare i fritekst heller, synes jeg. For jeg synes jo det er interessant å lese om det som setter tankene i sving, at man får litt mer kunnskap og innsikt. Og dette har jo mer å gjøre med kvalitet enn hvilken kategori Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 10.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2004 Etter hva jeg kan se er det 136 som har svart i denne pollen. Grunnen til at jeg lager et innlegg her nå (siste innlegg er fra juni -04), er at jeg vil gi Andreas noen rosende ord for jobben han gjør med emnekategoriseringen. Kjempebra! Jeg kan sitte i timer og lese om forskjellige kategorier (til Telenor's store glede.ADSL finnes ikke her langt ute på landet) Det har vært utrolig mye hjelp å få fra emnebasen. Du fortjener en skikkelig Andreas. Takk for det! Jeg tok meg som fortjent: 2 glass rødvin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.