Jump to content

Hva liker du å lese på Baatplassen?


GeirKS

Recommended Posts

Er innom så ofte en har anledning, skummer igjennom det meste og prøver med et bidrag der en kansje har noe å komme med.

Er en tur hjemmom akkurat nå for Heira ligger ute i Fredagshullet mens jeg har vært hos tannlegen. Da jeg ikke har Pc ombord blir det noen dager til neste gang

God sommer

Mvh Heira :crazy:

30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær

Link to post
Share on other sites

Leser ALT. :yesnod: Selv det som i utgangspunktet ikke ser så interessant ut. Ny eller gammel båt, plast eller tre, aksling eller drev.. Det hender man faller fra underveis, men når det kommer nye innlegg kikker man gjerne innom for å se hva som skjer. Hvem vet om man får bruk for det en dag..

 

Turbeskrivelser og byggeprosjekter leses også, til tross for at vi neppe kommer til å ferdes sørpå eller starte eget prosjekt. Men koselig er det. Og nyttig. Og lærerikt.  :smiley:

Link to post
Share on other sites

Jeg er relativt ny i båtmiljøet. Har eid tre båter på seks år. Startet med en 18 fots plast med  50 HK påhengs. Deretter en plastsnekke med godlyd. Nå er det daycruiser som gjelder. Vurderer å hoppe på en 30 fots plattgatter fra 1949 nå. Med en slik utvikling er det svært nyttig å lese hva andre har erfart før. Forumet kommer som tillegg til båtpraten på brygga. Noen ganger er det ikke tid, eller vær til å sitte på kaia å prate båt og skit. Da er baatplassen et godt alternativ. Masse humor og gærninger som MS Bastard gjør det til mer enn nyttig, men også underholdene. :flag:

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Etter hva jeg kan se er det 136 som har svart i denne pollen. Grunnen til at jeg lager et innlegg her nå (siste innlegg er fra juni -04), er at jeg vil gi Andreas noen rosende ord for jobben han gjør med emnekategoriseringen. Kjempebra! Jeg kan sitte i timer og lese om forskjellige kategorier (til Telenor's store glede.ADSL finnes ikke her langt ute på landet)

Det har vært utrolig mye hjelp å få fra emnebasen. Du fortjener en skikkelig  :drink: Andreas.

Link to post
Share on other sites

....sukk! Skjønner godt at man er interessert i å kartlegge dette spørsmålet. Desverre er verktøyet man har til bruk, - at man kan stemme for bare ett alternativ, lite egnet til å skaffe informasjon å konkludere på. Så er det heller ikke så lett å besvare i fritekst heller, synes jeg.

 

For jeg synes jo det er interessant å lese om det som setter tankene i sving, at man får litt mer kunnskap og innsikt. Og dette har jo mer å gjøre med kvalitet enn hvilken kategori :wink:

Link to post
Share on other sites

Etter hva jeg kan se er det 136 som har svart i denne pollen. Grunnen til at jeg lager et innlegg her nå (siste innlegg er fra juni -04), er at jeg vil gi Andreas noen rosende ord for jobben han gjør med emnekategoriseringen. Kjempebra! Jeg kan sitte i timer og lese om forskjellige kategorier (til Telenor's store glede.ADSL finnes ikke her langt ute på landet)

Det har vært utrolig mye hjelp å få fra emnebasen. Du fortjener en skikkelig  :drink: Andreas.

:blush:

Takk for det! Jeg tok meg som fortjent: 2 glass rødvin  :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...