Nor-Oles Startet 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2009 (redigert) Hei. Hadde tenkt oss en tur til Haugesund denne uke/helg, men synes jo veret ikkje er helt på vår side. Dette er første turen på den strekkning og ønsker tips eventuele advarsler om turen, eller bør jeg utsette turen? Redigert 23.Juli.2009 av Nor-Oles (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Været ser jo ikke så aller verst ut da. Jeg har pleid å gå ut Mastrafjorden, krysset over til Boknasundet (mellom Vestre og Austre Bokn) og inn Førresfjorden til Røyksund. Gjennom Røyksund og ut i Karmsundet. Da er du i skjermet farvann mye av tiden, og det kan jo være greit med såpass liten båt... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Wasco Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Det er meldt frisk bris fra nord til nordvest. Det betyr at du får litt sjø imot på turen oppover og da får du vel ikke utnyttet farten på båten din. Men hvis du holder deg innasjærs så skulle det vel kunne ligge ann til en frisk liten tur. Velkommen til Haugalandet Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.