Anoden Svart 26.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 Tøffeste bensintanken jeg har sett! Godt jobba Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
Polarn Svart 26.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 Takker. Bruker rulle og kost. Om været holder seg skal jeg forsøke meg på teppet i dag. Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 26.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 Da er teppet på plass, ryddet også benkene for en nærmere inspeksjon. Under benkene så det for jæ.... ut, så her måtte noe gjøres. Støvsugde, skrapte vekk løs maling og vasket over. Grunnet et strøk, skal ha to. MEN, hva slags maling skal jeg bruke under benkene? Her må jeg spørre ekspertpanelet på BP Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 29.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2009 Nå sitter jeg bare å venter på det imiterte skinnet fra Maritim. Men, er det noen som vet hva som anbefales og male det hvite grunnede treverket med? Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Sovd Svart 29.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2009 Siden jeg følger med på Walter_S sin oppussingstråd vil jeg anbefale Bengallakk. Sjekk her https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=775659 Link to post
Polarn Svart 29.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2009 Men har ikke den lett for å flasse av da om det f.eks blir liggende vått dreggtau o.l? Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Kodvaag Svart 29.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2009 Min båt er malt med lysegrå Shipolin enkomponent maling under dørken. Ser bra ut, flasser ikke (enda).. Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Polarn Svart 3.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Ringte Maritim i dag for å purre om skinnet til setene. Fikk beskjed om at det kunne ta måneder før jeg fikk det. Jeiij Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Snekker'n Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Ringte Maritim i dag for å purre om skinnet til setene. Fikk beskjed om at det kunne ta måneder før jeg fikk det. Det må da være andre som kan levere dette raskere? Buster X med Yamaha 70 Link to post
index Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Ja, det der kan jeg takke Index for Se det ja! Mine plater ser også bra ut fremdeles. Så dette er det beste jeg har prøvd til nå. Har ikke tørt å fortelle noen hva jeg har brukt før nå, men så lenge det virker er i alle fall jeg fornøyd! Og prinsippet er vel mye av det samme, enten det gjelder tørr hud eller tørr respatex.... "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Polarn Svart 3.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Det må da være andre som kan levere dette raskere? Tips til noen som er like billige som Maritim? Index: Kjøpte et par tuber til med dette i dag. Skal kline den inn på resterende i båten. Slipper nok tørre hender en stund fremover nå Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Brodern Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Tips til noen som er like billige som Maritim? Ring TSG på Strømmen og spør etter Petter (og hils fra Tore med Nordkappen) De har masse, og de er ikke dyre. Søstra mi og svogers kjøpte nettopp en del meter. De har mer. Føkk deg... Link to post
Polarn Svart 3.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 (redigert) Ring TSG på Strømmen og spør etter Petter (og hils fra Tore med Nordkappen) De har masse, og de er ikke dyre. Søstra mi og svogers kjøpte nettopp en del meter. De har mer. Stengte hvist 17:00, men prøver igjen i morgen Brodern. Vet du hva de selger Hvit imitert skinn per meter? TSG Båt og Motorservice AS Telefon: 63 80 20 89 Redigert 3.August.2009 av POLARN (see edit history) Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
espenal Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 hei, hvis det er skai du er på jakt etter har stoff og stil dette, ligger rett ved drammen. 70 kr meteren, ser ut til at de har nettbutikk stoffogstil.no Forresten flott jobb med båten, hadde en av denne typen før selv :) Link to post
Polarn Svart 3.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Har ikke tørt å fortelle noen hva jeg har brukt før nå, men så lenge det virker er i alle fall jeg fornøyd! Er det flere kvinneprodukter du har "uheldigvis" sølt ut som du vet fungerer på ting Index? Jaja, trosset regnet og kjørte på mer Apobase i dag. Før bilde: Etter bilde: Og slik ble det med hele bakveggen ink bord. Fantastisk bra tips Index Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 4.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2009 TSG hadde dessverre ikke, men hadde vanlig skai. Det blir for tykt å trekke om. Men nå har jeg en avtale med Karslesn bil og Møbetapesering på Jessheim om å komme innom de for å se på det de har av hvitt igjen Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 6.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Jaja, har fremdeles kommet like langt med det imiterte skinnet, altså ingen vei. Enten så kostet det skjorta eller så var det lang vente tid. Derfor venter jeg like greit på Maritim, i måneder Har da like greit satt inn de gamle putene da jeg ønsker å teste båten i løpet av neste uke. Et sørgelig syn Så var den saken her da. Ser det er galvanisert stål bak. Kan ikke se at den er primet, stemmer det? I så fall, er det bare å pusse ned å lakke opp igjen med hobbylakk? Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Grimsøy26 Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Tøff båt Tips til hurtig trekking av puter, bruk tepper, da ser det i hvertfall hele ut og så er det godt å sitte på Link to post
Polarn Svart 6.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Takker Grimsøy26, tror jeg følger rådet ditt. Kjipt å sjøsette denne forran masse folk når den ser ut som en dass. Litt irriterende at det er så lang vente tid på Maritim. Skai blir for tykt til å trekke om med, har testet det før og det var et rent helvete. Noen tips til gasskonsollen? Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
evn Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Takker Grimsøy26, tror jeg følger rådet ditt. Kjipt å sjøsette denne forran masse folk når den ser ut som en dass. Litt irriterende at det er så lang vente tid på Maritim. Skai blir for tykt til å trekke om med, har testet det før og det var et rent helvete. Noen tips til gasskonsollen? Sandblås den og lakk den. Eventuelt kjøp deg ny.. Du har ikke tenkt og ta en service på motoren når du først er igang da? Er kjipt med en så strøken båt å motorstopp på prøveturen. på jakt etter båt Link to post
Polarn Svart 6.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Service på motoren er tatt, bare fremgår ikke i tråden om båten. Planen er å la gasskonsollen sitte i båten for så å pusse den opp der. Sandblåsing blir litt drøyt da tror jeg. Tipper jeg bare pusser den ned, primer den og lakkerer den opp igjen hvit. Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
evn Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 veldig bra resultat:d så no er det ut på ? på jakt etter båt Link to post
Polarn Svart 6.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Ja, moderskipet ligger på land for tiden grunnet motorbytte. Planen er å bruke denne på mjøsa, vorma, storsjø. glomma. Har meget lite til ingen erfaring i ferskvann. Gleder meg Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 14.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Da er jomfuturen tatt, alt gikk vedlig bra men jeg glemte kamera hjemme Selger skrøyt av litt over 30 knop, men jeg fikk den ikke mer enn 27... MEN du verden å stødig båten er, dette er morro Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
MagneO Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Kontrollboksen er neppe galvanisert stål, tipper det er en eller annen form for støpegods, kanskje aluminium. Sandblåsing er neppe tingen, puss ned og lakk den med sprayboks. Mvh Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn