GeirT Startet 31.Juli.2009 Del på Facebook Startet 31.Juli.2009 Trenger hjelp (ukomplisert/og raskt gjort) i Kopervik lørdag til tirsdag. BP medlem som kan hjelpe ? Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
blacki Svart 31.Juli.2009 Del på Facebook Svart 31.Juli.2009 Er ikke så langt i fra Kopervik. MEn er ikke noe spesielt båt/mekansik annlagt, men kan sikkert være et extra par never om det trengs. Hva er du trenger hjelp til da? Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 31.Juli.2009 Del på Facebook Svart 31.Juli.2009 Er heller ikke så mekanisk av meg. Men bor 10 kjøretur fra Kopervik. Så hvis det er noe jeg kan hjelpe med så stiller jeg selvsagt opp Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
sodne Svart 31.Juli.2009 Del på Facebook Svart 31.Juli.2009 her o, ka trenje du hjølp te? ;) Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Hobby 430 Sport Svart 31.Juli.2009 Del på Facebook Svart 31.Juli.2009 Hei, Du kan ringe meg hvis du treng hjelp. alt fra å løsne den enkleste skrue til dreiing og sveising Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Wasco Svart 31.Juli.2009 Del på Facebook Svart 31.Juli.2009 Gjelle dette tilbude oss som bor her i distriktet også......hehehe Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
SveinHa Svart 31.Juli.2009 Del på Facebook Svart 31.Juli.2009 Jeg holder til et kvarter med bil fra Kopervik men ikke så lett å tilby hjelp når en ikke aner hva det dreier seg om. Fusker i mange fag Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Hobby 430 Sport Svart 31.Juli.2009 Del på Facebook Svart 31.Juli.2009 Gjelle dette tilbude oss som bor her i distriktet også......hehehe Tja de gjør vel de, men har veldig mye å gjør til tider så de kan bli litt venting Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Wasco Svart 31.Juli.2009 Del på Facebook Svart 31.Juli.2009 Det var ment som en spøk... Jeg har heldigvis folk her på stedet som hjelper til hvis det skulle være behov. Men det var kjempesnilt av deg å tilby å hjelpe vår venn. Det er jo det som kjennetegner ekte båtfolk - at vi stiller opp og gir en hjelpende hånd når behovet melder seg.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Lego Svart 31.Juli.2009 Del på Facebook Svart 31.Juli.2009 Maskinist, 10 minutter kjøring fra Kopervik. At your service!! Sitér dette innlegget Link to post
pantzatt Svart 1.August.2009 Del på Facebook Svart 1.August.2009 Hva er det du trenger hjelp til da? Mekanikeren min er sykemeldt, men er litt teknisk anagt jeg og.... Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 1.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2009 Folkens, jeg har fått god hjelp. Takker for alle svar. Ha en fin helg. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Wasco Svart 1.August.2009 Del på Facebook Svart 1.August.2009 Alltid velkommen tilbake til Karmøy - den vennlige øye i havgapet Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
pantzatt Svart 1.August.2009 Del på Facebook Svart 1.August.2009 Husk å fylle diesel i Kopervik før du drar videre, stort litt billigere der... Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 1.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2009 Skal huske det. Takk. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Blue_Dragon Svart 1.August.2009 Del på Facebook Svart 1.August.2009 Jeg tror alle lurer veldig på hva dette var for noe... Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 1.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2009 Jeg tror alle lurer veldig på hva dette var for noe... Eg ska oppklara alt på tirsdag. Innte då må det bero. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
GeirT Svart 4.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2009 Så var vi tilbake ombord. Mens vi dro på langhelg med fly til Edinburgh fikk vi vennlig hjelp av blacki, som hadde tilsyn med båten som lå i Kopervik gjestehavn. Ville ikke annonsere at båten skulle ligge uten folk - og derfor ble det en "hemmelighet". Tusen takk for god hjelp - flott å ha så gode båtvenner her på Båtplassen. Vi kunne også følge med at båten var på plass via WEB cam som står på veggen til Budal radio. Geir PS Fly tur/retur Edinburgh for 2 voksne og 2 fjortiser = 1700.- Kr. lar seg høre. Alt i alt en grei tur. Sitér dette innlegget Geir Link to post
Fanafjord Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Det var jo nesten en skikkelig påskekrim, midt på sommeren. Lurte på å ta samme turen med familien en gang. Er det greit å finne rimelig overnatting i Edinburgh? Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
blacki Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Hjelpen var ikke rare greiene, men fikk tatt en runde ned hver kveld og sett at alt så bra ut. Mange takk for kartongen med sigg'er Geir! (hadde forøvrig ikke tenkt å ha noe for det, men setter jo stor pris på en kartong fra taxfree'n..) Lykke til videre med ferien og seilturen. Nå er i hvertfall været betraktlig bedre (så lenge det måte vare). Ps. forøvrig samme webcam som dokumenteret min Dorry synke i vinter, så litt abstinenser får jeg jo når jeg er i den havna.. Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 7.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2009 (redigert) Er det greit å finne rimelig overnatting i Edinburgh? Vi bodde på ett lite sted som het Ben Craig Guesthouse. To dobbeltrom, begge med dusj/toalett. Lørdag til tirsdag 5400.- NOK inkl. frokost. Stedet ligger ca. 10 minutter med buss fra sentrum med busstopp rett utenfor stedet. Kan anbefales. Geir PS Prisen er nok sesongbetont. Jeg ville tro at den stiger radikalt når Edinburgh Military Tattoo går av stabelen. Da stiger innbyggerantallet i byen fra 400.000 til langt over millionen. Redigert 7.August.2009 av GeirT (see edit history) Sitér dette innlegget Geir Link to post
GeirT Svart 7.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2009 Husk å fylle diesel i Kopervik før du drar videre, stort litt billigere der... Det sies at Coop i Føresvik/Bokn holder nærmest break-even pris på diesel og at dette er bevisst for å tiltrekke seg båtturister. Det er god havn der og hyggelige folk. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.