Jump to content

BP folk - Kopervik -Karmøy ?

GeirT

Recommended Posts

Jeg holder til et kvarter med bil fra Kopervik men ikke så lett å tilby hjelp når en ikke aner hva det dreier seg om. Fusker i mange fag :rolleyes:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Så var vi tilbake ombord. Mens vi dro på langhelg med fly til Edinburgh fikk vi vennlig hjelp av blacki,

som hadde tilsyn med båten som lå i Kopervik gjestehavn.

Ville ikke annonsere at båten skulle ligge uten folk - og derfor ble det en "hemmelighet".

Tusen takk for god hjelp - flott å ha så gode båtvenner her på Båtplassen.

Vi kunne også følge med at båten var på plass via WEB cam som står på veggen til Budal radio.

Geir :seeya:

PS

Fly tur/retur Edinburgh for 2 voksne og 2 fjortiser = 1700.- Kr. lar seg høre.

Alt i alt en grei tur.

Geir :seeya:     oviklogo2.jpg

Det var jo nesten en skikkelig påskekrim, midt på sommeren. :smiley:

Lurte på å ta samme turen med familien en gang. Er det greit å finne rimelig overnatting i Edinburgh?

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

:flag:

Hjelpen var ikke rare greiene, men fikk tatt en runde ned hver kveld og sett at alt så bra ut.

Mange takk for kartongen med sigg'er Geir! (hadde forøvrig ikke tenkt å ha noe for det, men setter jo stor pris på en kartong fra taxfree'n..) :cheers:

Lykke til videre med ferien og seilturen. Nå er i hvertfall været betraktlig bedre (så lenge det måte vare).

Ps. forøvrig samme webcam som dokumenteret min Dorry synke i vinter, så litt abstinenser får jeg jo når jeg er i den havna.. :lol:

Er det greit å finne rimelig overnatting i Edinburgh?

Vi bodde på ett lite sted som het Ben Craig Guesthouse. To dobbeltrom, begge med dusj/toalett. Lørdag til tirsdag 5400.- NOK inkl. frokost. Stedet ligger ca. 10 minutter med buss fra sentrum med busstopp rett utenfor stedet. Kan anbefales.

Geir :seeya:

PS

Prisen er nok sesongbetont. Jeg ville tro at den stiger radikalt når Edinburgh Military Tattoo går av stabelen.

Da stiger innbyggerantallet i byen fra 400.000 til langt over millionen.

Redigert av GeirT (see edit history)

Geir :seeya:     oviklogo2.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...