index Startet 5.August.2009 Link til dette innlegget Startet 5.August.2009 Der gikk det jaggu en båt forbi med baatplassen vimpel! Skjeldent syn, tro det bare er den andre jeg ser i tillegg til min egen! Stor båt med Jolly Roger akterut. Var det muligens Bützfleth? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Salt Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 pass opp for båter med Jolly Roger! Sjørøveri er ikke en lek! Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Sleipner93 Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Sansnyligvis han, han har vært oppe ved Hardangerfjorden og hadde tenkt seg til Kvitsøy i Helgen så det skulle vel passe godt? Sjørøverflagg har han også.. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Ja,ja,.... venter fremdeles på min båtplassenvimpel...... Betalte den for et par måneder siden. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Jeg har ti vimpler som tilhører Ingar/forumet etter BP treffet. Disse er til sags, hvis noen fra Stavanger vil ha vimpel som kan hentes på dagen... De sendes snart tilbake til Ingar om ingen vil ha dem her i sørvest. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Trophy Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Så også en Baatplassenvimpel under båtfestivalen i Ålesund(for første gang). En Tabo 22 som gikk fra kai på søndagen.... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
bjorngb Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Vi så 2 i Florø - i tillegg til at vi traff 1 annet medlem i Florø, men så ikke noe til Sun Flyer selv om han lå der... Vi lå utpå et medlem (med vimpel) i Bekkjarvik og passerte janb på Slettå. I alt var det flere vimpler og medlemer enn forventet Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Jeg har ti vimpler som tilhører Ingar/forumet etter BP treffet. Disse er til sags, hvis noen fra Stavanger vil ha vimpel som kan hentes på dagen... De sendes snart tilbake til Ingar om ingen vil ha dem her i sørvest. Kva koster en sånn en da? Har vimpel med Båtfolket Vest eg Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Malvin Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 En sånn vimpel mååå jeg jo bare ha.... Hvor kan jeg få tak i en? Sitér dette innlegget Min Prosjektblogg:https://baatplassen.no/i/index.php?autocom=...;"]Saphira Link to post
blacki Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Så selv en BP vimpel i gjestehavna i Kopervik i dag. Kjørte bil forbi så fikk ikke sett navn... Kanskje jeg skulle hatt meg en vimpel selv... Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Kva koster en sånn en da? De koster 200. Pengene går til drift av forumet Jeg er ute til over helgen. Men fra neste uke kan vimpler kjøpes i Stavanger.. Send IM hvis du er interessert. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
blacki Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Sender du pr post? (mot porto seff). Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Har i to uker vært innom svært mange steder på strekningen Bergen - Florø (vi var to båter i følge, og begge hadde BP-vimpelen godt synlig hele tiden). På denne turen så vi kun en eneste vimpel utenom våre egne. Det var en fra Stavanger som vi hilste på i Eivindvik (husker dessverre ikke navnet). Med så mange medlemmer burde BP-vimpelen være mer synlig! Husk også at ved å kjøpe vimpelen støtter du driften av baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Joda,.... Har "støttet" båtplassen, men vil gjerne ha vimpelen og......:-/ Sitér dette innlegget Link to post
Enes 44 Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Vi så 2 i Florø - i tillegg til at vi traff 1 annet medlem i Florø Var det deg jeg traff i Florø da? Der var to båter med vimpel i tilleg til meg når vi var der, og vi snaket med et medlem fra Stavanger omr. Men husker ikke navnet. Vi har alltid vimpelen til topps Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Min vimpel er alltid oppe, men antageligvis den eneste på Randsfjorden. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
bjorngb Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Stemmer det Dreamer - det var oss - jeg glemte dere ut i farten. Vi hilste på Enes 44 i Florø... Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Hmm, har vært snart to uker i diverse havner fra boknafjorden til florø (i går) uten å ha sett en eneste vimpel Ligger i skrivende stund i Askvoll. Selv har jeg den øvers i lanternemastra på targa'en Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Traff omsider en slik vimpel - på dampbakeriet på Færøy i Solund. Viste seg det var Amfea II. Vår henger i masta hele tiden - begynner å bli slitt... Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 7.August.2009 Link til dette innlegget Svart 7.August.2009 (redigert) Har også observert en for første gang. En bp-vimpel i kristiansund 29 juli ca kl15. Noen som kjenner seg igjen kanskje Vimpel er like bak radar Redigert 7.August.2009 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Bützfleth Svart 7.August.2009 Link til dette innlegget Svart 7.August.2009 (redigert) Der gikk det jaggu en båt forbi med baatplassen vimpel! Skjeldent syn, tro det bare er den andre jeg ser i tillegg til min egen! Stor båt med Jolly Roger akterut. Var det muligens Bützfleth? Skal ikke se bort fra at det var oss. Hvem var dere? Så ikke så mange på fjorden den dagen. Etter å ha fartet fra Bergen inn til Odda, ned til Røyksundkanalen, innom Helgøysund til Kvitsøy....har ikke sett en eneste vimpel. Så en med klistermerker i Bergen. Vet ikke om jeg skal poste bilder av båten, for det er noe av det merkeligste jeg har sett av fortøyning. Redigert 7.August.2009 av Bützfleth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 7.August.2009 Link til dette innlegget Svart 7.August.2009 Strategisk plassering. Fortøyd i Vinmonopolet! Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 7.August.2009 Link til dette innlegget Svart 7.August.2009 Vet ikke om jeg skal poste bilder av båten, for det er noe av det merkeligste jeg har sett av fortøyning. Vi venter med spenning på bildene! Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 8.August.2009 Link til dette innlegget Svart 8.August.2009 Strategisk plassering. Fortøyd i Vinmonopolet! Hehe, ja. Det er på "nye" storkaia i Kr.sund N, fint senter for kjerringer og til venstre i bilde-rettning er da også brasseriet ssom kalj kkan sitte å kose seg imens. Fin småbåt kai, men aaaalt for liten plass. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Amfea Svart 8.August.2009 Link til dette innlegget Svart 8.August.2009 Traff omsider en slik vimpel - på dampbakeriet på Færøy i Solund. Viste seg det var Amfea II. Takk for sist, dere var eneste med vimpel vi traff. Var opp til Selje og ned igjen til Stord. Tre uker i varierende vær, men en flott tur. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.