Jump to content

Baatplassen vimpel observert!

index

Recommended Posts

Der gikk det jaggu en båt forbi med baatplassen vimpel! Skjeldent syn, tro det bare er den andre jeg ser i tillegg til min egen! Stor båt med Jolly Roger akterut. Var det muligens Bützfleth?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Jeg har ti vimpler som tilhører Ingar/forumet etter BP treffet. Disse er til sags, hvis noen fra Stavanger vil ha vimpel som kan hentes på dagen...

De sendes snart tilbake til Ingar om ingen vil ha dem her i sørvest.

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Vi så 2 i Florø - i tillegg til at vi traff 1 annet medlem i Florø, men så ikke noe til Sun Flyer selv om han lå der... Vi lå utpå et medlem (med vimpel) i Bekkjarvik og passerte janb på Slettå. I alt var det flere vimpler og medlemer enn forventet

Jeg har ti vimpler som tilhører Ingar/forumet etter BP treffet. Disse er til sags, hvis noen fra Stavanger vil ha vimpel som kan hentes på dagen...

De sendes snart tilbake til Ingar om ingen vil ha dem her i sørvest.

Kva koster en sånn en da? :smiley:

Har vimpel med Båtfolket Vest eg :flag:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Kva koster en sånn en da? :smiley:

De koster 200. Pengene går til drift av forumet :yesnod:

Jeg er ute til over helgen. Men fra neste uke kan vimpler kjøpes i Stavanger..

Send IM hvis du er interessert.

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Har i to uker vært innom svært mange steder på strekningen Bergen - Florø (vi var to båter i følge, og begge hadde BP-vimpelen godt synlig hele tiden). På denne turen så vi kun en eneste vimpel utenom våre egne. Det var en fra Stavanger som vi hilste på i Eivindvik (husker dessverre ikke navnet). Med så mange medlemmer burde BP-vimpelen være mer synlig! Husk også at ved å kjøpe vimpelen støtter du driften av baatplassen.

Vi så 2 i Florø - i tillegg til at vi traff 1 annet medlem i Florø

Var det deg jeg traff i Florø da? Der var to båter med vimpel i tilleg til meg når vi var der, og vi snaket med et medlem fra Stavanger omr. Men husker ikke navnet.

Vi har alltid vimpelen til topps :flag:

bilde_016.jpg

Der gikk det jaggu en båt forbi med baatplassen vimpel! Skjeldent syn, tro det bare er den andre jeg ser i tillegg til min egen! Stor båt med Jolly Roger akterut. Var det muligens Bützfleth?

Skal ikke se bort fra at det var oss. Hvem var dere? Så ikke så mange på fjorden den dagen.

Etter å ha fartet fra Bergen inn til Odda, ned til Røyksundkanalen, innom Helgøysund til Kvitsøy....har ikke sett en eneste vimpel. Så en med klistermerker i Bergen. Vet ikke om jeg skal poste bilder av båten, for det er noe av det merkeligste jeg har sett av fortøyning. :smiley:

Redigert av Bützfleth (see edit history)
Strategisk plassering. Fortøyd i Vinmonopolet!

Hehe, ja.

Det er på "nye" storkaia i Kr.sund N, fint senter for kjerringer og til venstre i bilde-rettning er da også brasseriet ssom kalj kkan sitte å kose seg imens.

Fin småbåt kai, men aaaalt for liten plass.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...