Jump to content

Baatplassen vimpel observert!

index

Recommended Posts

Bützfleth skrev:
Skal ikke se bort fra at det var oss. Hvem var dere? Så ikke så mange på fjorden den dagen.

Må desverre innrømme at jeg var på land, nærmere bestemt på kontoret. Men med kontor 8-10 meter fra Smedasundet er det ikke fritt for at jeg følger litt med på hva som foregår utenfor vinduet i løpet av arbeidsdagen. Og akkurat da jeg gløttet ut vinduet var det altså at du passerte! Har ikke den båten din gått som charterbåt her i byen før forresten? Hvis ikke likner den veldig...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
  hifo skrev:
jeg synes også jeg ser for få vimpler... men mener ingar sa det bare er solgt noen få hundre stk av dem.og isåfall er det ikke så merkelig..

Men da er det på høy tid at "folk flest" får ut fingeren! :smash:

De 200,- det er snakk om vil ikke velte båt-budsjettet.

Tenkte på en ting... Er det mulig å legge til en linje under avataren som forteller om vedkommende har kjøpt vimpel? Det vil jo bli et press mot de som ikke har. Vet ikke om det kan være en ide.

Redigert av Bützfleth (see edit history)
  A-Joda skrev:
Jeg så faktisk tre båter med vimpel på Oskarsborg i helgen :flag::sailing::sailing:

Og en vimpelløs Bavaria 32 Sport i Risør. Ofret vimpelen til havgudene iløpet av turen, får bestille ny. Takk for BP Klistremerkene A-Joda!

mvh

Bavaria32sport

Redigert av Bavaria32Sport (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Bützfleth skrev:
Tenkte på en ting... Er det mulig å legge til en linje under avataren som forteller om vedkommende har kjøpt vimpel? Det vil jo bli et press mot de som ikke har. Vet ikke om det kan være en ide.

Tiltredes! La meg se... der skulle det virke...

Sånn!

I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so...

Kragerø 26 med Sole SM616 

• 10 måneder senere...

Så en fin Nidelv i brattholmen på lørdag med :flag_bp: Kvitt skrog, med svart sotete ruter... Usikker på hvor mange fot, men rundt 24 kansje :cheers: Må få meg vimpel jeg og, selvom de fleste kjenner meg igjen med mitt gul lysende skråg, og blå kalesje! :giggle: Og selvfølgelig en mata svær trompet på dekk! :cheers::cool:

Redigert av Sjømann.22 (see edit history)

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

• 9 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...