beauty of aqua Svart 8.August.2009 Link til dette innlegget Svart 8.August.2009 jeg så sea raymond på lost weekend på torsdag Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
index Svart 8.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2009 Bützfleth skrev: Skal ikke se bort fra at det var oss. Hvem var dere? Så ikke så mange på fjorden den dagen. Må desverre innrømme at jeg var på land, nærmere bestemt på kontoret. Men med kontor 8-10 meter fra Smedasundet er det ikke fritt for at jeg følger litt med på hva som foregår utenfor vinduet i løpet av arbeidsdagen. Og akkurat da jeg gløttet ut vinduet var det altså at du passerte! Har ikke den båten din gått som charterbåt her i byen før forresten? Hvis ikke likner den veldig... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bützfleth Svart 8.August.2009 Link til dette innlegget Svart 8.August.2009 index skrev: Har ikke den båten din gått som charterbåt her i byen før forresten? Hvis ikke likner den veldig... Jo, det stemmer. Haugaland Skyssbåt bla. Den ser ut til å ha gått det meste av livet rundt Haugesund/Stavanger. Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 8.August.2009 Link til dette innlegget Svart 8.August.2009 Ut fra alt dette så ser det ut til at "flok flest" her på forumet er litt sløve... Det koster ikke mer enn 200,- for en vimpel! Og det blir så mye kjekkere å treffe folk rundt om. Og så mye lettere å ta kontakt med andre når du ser at de også har vimpel. Bare spør alle de som hvert år er på Båtplassen treff! Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 9.August.2009 Link til dette innlegget Svart 9.August.2009 jeg synes også jeg ser for få vimpler... men mener ingar sa det bare er solgt noen få hundre stk av dem.og isåfall er det ikke så merkelig.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Bützfleth Svart 9.August.2009 Link til dette innlegget Svart 9.August.2009 (redigert) hifo skrev: jeg synes også jeg ser for få vimpler... men mener ingar sa det bare er solgt noen få hundre stk av dem.og isåfall er det ikke så merkelig.. Men da er det på høy tid at "folk flest" får ut fingeren! De 200,- det er snakk om vil ikke velte båt-budsjettet. Tenkte på en ting... Er det mulig å legge til en linje under avataren som forteller om vedkommende har kjøpt vimpel? Det vil jo bli et press mot de som ikke har. Vet ikke om det kan være en ide. Redigert 9.August.2009 av Bützfleth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 9.August.2009 Link til dette innlegget Svart 9.August.2009 Jeg så faktisk tre båter med vimpel på Oskarsborg i helgen Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 9.August.2009 Link til dette innlegget Svart 9.August.2009 'Bützfleth' sånn da | | | v Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Windy37GM Svart 9.August.2009 Link til dette innlegget Svart 9.August.2009 (redigert) A-Joda skrev: Jeg så faktisk tre båter med vimpel på Oskarsborg i helgen Og en vimpelløs Bavaria 32 Sport i Risør. Ofret vimpelen til havgudene iløpet av turen, får bestille ny. Takk for BP Klistremerkene A-Joda! mvh Bavaria32sport Redigert 9.August.2009 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Dalton Svart 10.August.2009 Link til dette innlegget Svart 10.August.2009 Bützfleth skrev: Tenkte på en ting... Er det mulig å legge til en linje under avataren som forteller om vedkommende har kjøpt vimpel? Det vil jo bli et press mot de som ikke har. Vet ikke om det kan være en ide. Tiltredes! La meg se... der skulle det virke... Sånn! Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Pjolter Svart 10.August.2009 Link til dette innlegget Svart 10.August.2009 Oberverte en vimpel i Stavern sist helg,,, Mvh Pjolter med vimpel Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
trikkern Svart 10.August.2009 Link til dette innlegget Svart 10.August.2009 Klart jeg har vimpel! Men har ikke sett andre med vimpelen her i Sunnhordland i sommer. Sitér dette innlegget Link to post
aanton Svart 10.August.2009 Link til dette innlegget Svart 10.August.2009 Har sett ett parr 3 stykker i sommer men det er jo ikke tett med vimpler, men de man treffer får man en hyggelig samtale med, jeg må snart bytte ut min den begynner å bli falmet. På avatar bildet er den på den gamle båten da den var en tur på Ferder fyr aanton Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 28.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2010 Løfter denne tråden igjen. Speider forgjeves etter vimpler på Randsfjorden. Er jeg helt alene som Baatplassen-medlem i nordre del av Randsfjorden? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Murphy's law Svart 28.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2010 Start Bergen område lordag 26-06. Reise med gammele ENES 32 til Tønsbergfjorden... Med BP Vimpel i toppen!!! Nå krysse Mandal. Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Snekker'n Svart 28.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2010 Var på Väderöarna i dag, og der lå det jammen en Agder 840 med Baatplassenvimpel. Hadde en hyggelig prat med kapteinen, men spurte ikke om hva han heter på forumet. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Ingar Svart 29.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2010 Artig å høre om observasjoner, hvis noen lurer så er det gjennom 7 år totalt solgt ca 650 vimpler. Sier vi at det er 400 igjen betyr det ca 1 pr 1000 båter. For de som har kjøpt vimpel: Nytt profilfelt for de med baatplassen vimpel Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 29.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2010 (redigert) Så en fin Nidelv i brattholmen på lørdag med Kvitt skrog, med svart sotete ruter... Usikker på hvor mange fot, men rundt 24 kansje Må få meg vimpel jeg og, selvom de fleste kjenner meg igjen med mitt gul lysende skråg, og blå kalesje! Og selvfølgelig en mata svær trompet på dekk! Redigert 29.Juni.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Snekker'n Svart 29.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2010 Ingar skrev On 29.6.2010 at 0.22: Artig å høre om observasjoner..... ....Sier vi at det er 400 igjen betyr det ca 1 pr 1000 båter. Ekstra morsomt å se vimpel både i går og i dag - og begge var i Sverige. I går på Väderöarna, og i dag på Råssö. Ligger nå fortøyd ved siden av Båtdrømmeren. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Anders Nilsen Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Hvor får man kjøpt baatplassen vimpel i fredrikstad ? er det mulig og få sendt den i posten ? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Det får du kjøpt her på forumet. Du kan ta kontakt med Ingar, og han vil nok hjelpe deg med bestilling Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Anders Nilsen Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Takk for det da ordner det seg takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Jeg har hatt vimpel i fjor, siden Ulv kjøpte for meg på BP treffet. I år skal jeg montere vimpelen på båten. Det blir flott, det... Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Anders Nilsen Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 (redigert) blir nok bra med ny og flott vimpel det blir nok flere vimpler og se i fredrikstad området til sommeren Redigert 31.Mars.2011 av Anders Nilsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.