Risor23 Startet 5.August.2009 Link til dette innlegget Startet 5.August.2009 (redigert) litt fra "havna" i dag.. ikke så mange trebåter ennå, men siger godt inn. Festivalen starter i morgen. Håper på bra vær og fler bilder! Fikk tatt 17 makrell, 2 sei og en større torsk, så var en fin dag på sjøen. Så ingenting til olje i dag :) Redigert 5.August.2009 av Risor23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 flotte bilder. Savner moder landet naar man ser slike ting! Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 gidder du holde av et par tre plasser innerst i havna? kommer ut til fredag og da forventer jeg å kunne breie meg i nevnte plass. :-) flotte bilder forresten. håper ikke oljesølet hindrer folk fra å komme.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
osa Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Fine bilder! Artig å se disse oppshina veteranbåtene, ser for meg pussing og gnikking i dagene og timene før ... Ønsker MANGE flere bilder når de virkelig setter igang. Jeg var på festivalen i 2001 og ble mektig imponert. Masse flotte trebåter og masse hyggelige folk, både i båtene og på land. Bare MÅ tilbake dit et av årene, men det blir desverre ikke i år. Bilder fra Risør 2001 ligger her Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Jeg var i Risør og hentet båten min i går, dugnadsånden var stor i havnebassenget med montering av brygger, osv. Dessverre blir det ingen mulighet til å besøke festivalen i år, men har vært der i 5 år på rad til nå. Lykke til der nede! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
osa Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 tom-ass Jeg var i Risør og hentet båten min i går, dugnadsånden var stor i havnebassenget med montering av brygger, osv. Dessverre blir det ingen mulighet til å besøke festivalen i år, men har vært der i 5 år på rad til nå. Har du bilder? Legg dem ut!!! -blir aldri nok bilder av trebåter.. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Flotte bilder. Kanskje det blir en liten tur til Risør i helgen hvis ikke det blir jobbing ifbm Full City havariet. Sitér dette innlegget Link to post
Risor23 Svart 6.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 om været blir bra i morgen, så blir det å knipse masse fler bilder, så får vel hive det ut her da :D ellers har vi vært å lystret etter krabber i dag rundt stangholmen og det var betryggende at vi ikke så noe oljesøl. hifo: spørs om det blir plass til deg i indre havn ;) he he Sitér dette innlegget Link to post
Risor23 Svart 6.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 (redigert) Har vært ute å tatt mer bilder i dag. Litt vanskelig å ta bilder p.g.a linsa jeg tok med i dag (70-300). Må stå så langt unna for å få tatt bilder, så ble ikke nærbilder av interiør osv fra båter. Redigert 6.August.2009 av Risor23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Her var det mye vakkert å se på....du verden, blir varm om hjerte Rene 17 mai toget dette jo... Ved første øyekast trodde jeg jammen det var en katamaran... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Risor23 Svart 6.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Har vært bra med flaggføring i dag og ikke minst salutter som har blitt fyrt av.. blir patriotisk av mindre :) Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Er det ikke seilbåter med i år ? (8 og 12m) Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Utrolig flotte bilder! TAKK! så ble ikke nærbilder av interiør osv fra båter. ..men DET blir det kanskje en annen dag...??.. Sitér dette innlegget Link to post
Risor23 Svart 6.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 skal huske å ta med den andre linsa i morgen :D blue dragon: nå var jeg nede litt tidlig i dag og var ikke så mange seilbåter ennå. får se igjen i morgen:) Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 13.August.2009 Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 Hvordan går det RISOR23.?? Vi venter på flere bilder.. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.August.2009 Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 (redigert) Mye fine bilder var det her ja. Ble ikke anledning til å dra nedover i år. Redigert 13.August.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 22.August.2009 Link til dette innlegget Svart 22.August.2009 Mye fine bilder og stemningsrapporter her. Flere som har bilder??? Legg ut .. Det blir satt pris på!! Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 8.September.2010 Link til dette innlegget Svart 8.September.2010 Noen som har bilder fra i år? Legg ut slik at vi som ikke har muligheter til å være der hvert år, kan få en smakebit....... plz... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.