JoachimogMalene Startet 9.August.2009 Del på Facebook Startet 9.August.2009 Heisann. Har en Gammel (ca 1970) 12 fot with. Det har kommet masse vann inn i dobbelbunn og den har derfor blitt fryktelig tung. Vurderer derfor å kutte opp bunnen og fjerne skum. Så er spørsmålet: Hva kan jeg erstatte skummet med?. Har også tenkt å legge noen ekstra lag med glassfiber for å styrke skroget litt. Vet at det sikkert ikke er lønnsomt å legge penger i en så gammel båt,men er jo litt gøy å ha noe å pusle med.Takker for alle tips. Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
Snekker'n Svart 9.August.2009 Del på Facebook Svart 9.August.2009 Mener jeg har sett en bra tråd om dette tidligere. Lurer på om det var Ingar som la ut en prosjekttråd? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
blacki Svart 9.August.2009 Del på Facebook Svart 9.August.2009 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=53952 en fin tråd der i hvertfall Sitér dette innlegget Link to post
JoachimogMalene Svart 10.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2009 Jepp,har lest gjennom den tråden. Han har gjort en fin jobb med den with`en. Men jeg lurer mest på om det er noe jeg kan erstatte skummet med.Har ikke lyst på skum i bunnen. Noen som har gode tips så syng ut Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
JoachimogMalene Svart 25.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2010 Da er "dørken " borte og i gang med å fjerne skummet. Brukte ca 15 min på å fjerne 95% av skummet. Det gikk overraskende lett. Skal få tatt litt bilder og kanskje lage en prosjekttråd. Men fortsatt,hvis noen har noen tips og råd så syng ut.. -Joachim Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.