fredde1972 Startet 16.August.2009 Del på Facebook Startet 16.August.2009 Har en 9,9 Mercury som jeg skal fikse opp. Trenger da nye dekaler, tipper det koster en formue orginalt så håper noen har et godt tips eller en nettadresse å komme med... Har sjekket den lokale reklamesjappa men de ville ikke gjøre det før jeg fant vectoriserte bilder... Sitér dette innlegget Link to post
2xDiesel Svart 16.August.2009 Del på Facebook Svart 16.August.2009 Hvis ikke motoren er alt for gammel, får du dette hos forhandleren. Men som du sier det koster. Når det gjelder å finne vektoriserte bilder er dette ikke alltid så enkelt siden noen dekaler tar hennsyn til buer og kurver i dekselet. Men hvis du ikke er for nøye på det kan du ta med Mercury logoen til et teklamebyrå eller en noen du måtte kjenne som kan vektorisere den for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 17.August.2009 Del på Facebook Svart 17.August.2009 Koster og koster fru Blom... Jeg kjøpte nye 2006-merker til en Mercury 50Hk. De kostet 450,- hos Mercury-forhandleren. Synes den prisen var helt grei. I følge forhandler hadde Mercury satt ned prisene på klistremerker de senere år. Min motor var fra rundt 2000, men de merkene var dyrere enn de siste fra 2006. Jeg ville ha 2006 for jeg synes de var det fineste designet, og prisen var en hyggelig bieffekt. Disse motorene bruker gjerne det samme dekselet i mange år, de skifter bare design på merkene. Finn ut hvilke årsmodeller som bruker samme deksel, og forhør deg så om hva merkene til de forskjellige årsmodellene koster. Det kan være du blir positivt overrasket. Ett annet alternativ er ebay.com. Legg inn en forespørsel på decaler til Mercury, så kommer det opp flere bedrifter som lager uorginale kopier. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
fredde1972 Svart 17.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2009 Bestilte her www.outboarddecals.com Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.