Jump to content

Hvor får man kjøpt nye dekaler til deksel på påhengsmotor?

fredde1972

Recommended Posts

Hvis ikke motoren er alt for gammel, får du dette hos forhandleren. Men som du sier det koster. Når det gjelder å finne vektoriserte bilder er dette ikke alltid så enkelt siden noen dekaler tar hennsyn til buer og kurver i dekselet. Men hvis du ikke er for nøye på det kan du ta med Mercury logoen til et teklamebyrå eller en noen du måtte kjenne som kan vektorisere den for deg.

Koster og koster fru Blom... Jeg kjøpte nye 2006-merker til en Mercury 50Hk. De kostet 450,- hos Mercury-forhandleren. Synes den prisen var helt grei. I følge forhandler hadde Mercury satt ned prisene på klistremerker de senere år.

Min motor var fra rundt 2000, men de merkene var dyrere enn de siste fra 2006. Jeg ville ha 2006 for jeg synes de var det fineste designet, og prisen var en hyggelig bieffekt.

Disse motorene bruker gjerne det samme dekselet i mange år, de skifter bare design på merkene. Finn ut hvilke årsmodeller som bruker samme deksel, og forhør deg så om hva merkene til de forskjellige årsmodellene koster. Det kan være du blir positivt overrasket.

Ett annet alternativ er ebay.com. Legg inn en forespørsel på decaler til Mercury, så kommer det opp flere bedrifter som lager uorginale kopier.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...