Krabbi Startet 21.August.2009 Link til dette innlegget Startet 21.August.2009 (redigert) Fant akkurat drømmebåten min på Finn: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=18659892 (Knurr... får ikke sette inn linker... kommer opp en skjerm med noe skript og greier ) Ikke er den langt unna heller... men kona sier nei . I følge henne skal en båt være rask, komfortabel, presentabel, pålitelig og lukt og støyfri Heisan; fikk faktisk til denne linken likevel -AlfJ- Redigert 21.August.2009 av Krabbi (see edit history) Sitér dette innlegget Lykkelig eier av With Vital 15 med gammel Evinrude 75 hk. "Be-Linda". Min bedre halvdel ønsker seg større og mer moderne båt... Tenk å selge en båt med hull i uten å si det..... Tenk å lappe en plastbåt ved å legge glassfiber direkte på gammelt bunnstoff:-(( Link to post
Wasco Svart 21.August.2009 Link til dette innlegget Svart 21.August.2009 (redigert) Kjempekoselig båt.... Har vært inne og sett på den et par ganger Også Sabb motor..noe av det beste du kan få Får smiske litt med kona, og så får vi andre krysse fingrene Hold oss oppdatert om hva som skjer. Og er det noe du lurer på så er det en del trebåtentusiaster her på forumet som er villig til å hjelpe deg med spørsmål du måtte ha... Redigert 21.August.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.