Jump to content

Båt henlagt på Fagerstrand, er det noen som savner den?

Aloha II

Recommended Posts

Tja, siden den har et registreringsnummer så skulle det vel være enkelt å få tak i eier eller hvertfall en som kjenner til eier hvis den nylig er solgt. NSSR kan vel gi ut opplysninger om eier vil jeg tro, evt. i samråd med onkel blå.

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

• 7 år senere...

Takk og bukker for svar er du 100% sikker? Min båt er lig fra vindu, skrog og frontsekket, men min er ikkje en Nordkapp. Har sjekka opp reg nr. men det kan vertfall ikkje stemmer da det kommer opp en 23 fot Skilsø. Lars K om du har god peiling på båter kansje du kan taen titt på min tråd å kansje klare du å se hvilken type, modell av båt jeg har. :) takk igjen!

Takk og bukker for svar er du 100% sikker? Min båt er lig fra vindu, skrog og frontsekket, men min er ikkje en Nordkapp. Har sjekka opp reg nr. men det kan vertfall ikkje stemmer da det kommer opp en 23 fot Skilsø. Lars K om du har god peiling på båter kansje du kan taen titt på min tråd å kansje klare du å se hvilken type, modell av båt jeg har. :) takk igjen!

Viser vel at Sæbø har rett, det er et Mongoregister.. :giggle:  :giggle:  :giggle: 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...