Aloha II Startet 25.August.2009 Link til dette innlegget Startet 25.August.2009 Som tittel sier, denne båten ble henlagt i havna her i går. ca 15-17 fot med påhenger, og sliten kalesje. Reg nr: CAO 374 Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
ivar Svart 25.August.2009 Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 er det en Nordkapp 16? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Aloha II Svart 25.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 aner ikke, den har en suzuki påhenger Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
Wasco Svart 25.August.2009 Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Bare litt nysgjerrig... Hva mener du med at den ble henlagt? Det kan jo hende at eieren dukker opp i løpet av dagen.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Aloha II Svart 25.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Båten tilhører ikke her, og bruker la den på en eid plass. kjørte inn i båsen og fortøyde med 1(ett) tau foran med 1(en) kjærringknute,og gikk fra stedet. Politi er varslet om båten. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
CSL Svart 25.August.2009 Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Tja, siden den har et registreringsnummer så skulle det vel være enkelt å få tak i eier eller hvertfall en som kjenner til eier hvis den nylig er solgt. NSSR kan vel gi ut opplysninger om eier vil jeg tro, evt. i samråd med onkel blå. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Sjøtunga Svart 25.August.2009 Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Småbåtregisteret opplyser eiers navn og adresse på forespørsel hvis du oppgir reg.nr. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Sjeldenutpå Svart 25.August.2009 Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Småbåtregisteret opplyser eiers navn og adresse på forespørsel hvis du oppgir reg.nr. ikkje å stole på.... min båt er reg på en som eide den i 1999 fordi eg ikkje får skifte over til mitt navn siden forrige eier har rota vekk en kontrakt mellom seg og eieren før der igjenn. Mongoregister. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Ribtjenester Svart 25.August.2009 Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Se i vakt loggen det var jeg som fant den i går, navn og tlf står på baksiden av det ene arket i loggen. de bor på fagerstrand og navn og alt står i vaktboka Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Ricardo Seiboth Svart 11.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2017 Hallo beklager og våkne til gamle tråder noen vett hvilken type båt dette er? Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 13.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2017 Det er en Nordkapp 16. Sitér dette innlegget Link to post
Ricardo Seiboth Svart 14.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2017 Takk og bukker for svar er du 100% sikker? Min båt er lig fra vindu, skrog og frontsekket, men min er ikkje en Nordkapp. Har sjekka opp reg nr. men det kan vertfall ikkje stemmer da det kommer opp en 23 fot Skilsø. Lars K om du har god peiling på båter kansje du kan taen titt på min tråd å kansje klare du å se hvilken type, modell av båt jeg har. :) takk igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 14.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2017 Takk og bukker for svar er du 100% sikker? Min båt er lig fra vindu, skrog og frontsekket, men min er ikkje en Nordkapp. Har sjekka opp reg nr. men det kan vertfall ikkje stemmer da det kommer opp en 23 fot Skilsø. Lars K om du har god peiling på båter kansje du kan taen titt på min tråd å kansje klare du å se hvilken type, modell av båt jeg har. :) takk igjen! Viser vel at Sæbø har rett, det er et Mongoregister.. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 14.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2017 Jeg er helt sikker på denne ja,siden jeg kjenner fler som har hatt slike båter. Har kikket på tråden din og det er ikke en Nordkapp 16. Hvilken type det kan være vet jeg dessverre ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Ricardo Seiboth Svart 14.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2017 Heilt super tusen tusen takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.