VO`n Svart 29.August.2009 Link til dette innlegget Svart 29.August.2009 (redigert) Med mine 21 fot så har jeg mye å ta igjen ser jeg... må ha pandemi opp til flere ganger før jeg når snittet ser jeg.... Redigert 29.August.2009 av VO`n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stoner Svart 29.August.2009 Link til dette innlegget Svart 29.August.2009 Har faktisk hatt en Dorry (det skrives kanskje ikke slik). En gammel notbåt jeg arvet. Min første båt på 70-tallet. Nå er den sandkassebåt i en barnehage. Sitér dette innlegget Link to post
Masserarti Svart 29.August.2009 Link til dette innlegget Svart 29.August.2009 Det er ikke størrelsen som teller, men hvor mye du får brukt den... båten altså 20 fot, stort nok for en 15 åring. Sitér dette innlegget Link to post
kjukken Svart 29.August.2009 Link til dette innlegget Svart 29.August.2009 Om mange nok stemmer vil dette representere Norges-gjennomsnittet også mon-tro? Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 30.August.2009 Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 Har faktisk hatt en Dorry (det skrives kanskje ikke slik) Ser at noen skriver Dorri, mens andre skriver Dorry - vet ikke hva som er "riktig" Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Stoner Svart 30.August.2009 Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 (redigert) Tror det muligens er to lignende navn på to forskjellige båter. Den ene er noe gamle notbåter lik min ble kalt, mens den andre er et båtmerke. Derfor var jeg usikker på riktig skrivemåte. Har også sett skrivemåten som "Dori". Jeg vet ikke hva som er riktig, og jeg har nok beveget meg langt ut over emnetittelen Redigert 30.August.2009 av Stoner (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Anoden Svart 30.August.2009 Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 Summen av lengdene? Christian 8-) Delt på antall båter.... Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
pe_ha Svart 30.August.2009 Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 Hva med oss som ikke har baat.... Jeg valgte 0 -15 for aa faa se resultatet.... Foeler meg ganske undertrykket haer jeg naa... Sitér dette innlegget Per Link to post
Seilaren Svart 30.August.2009 Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 Hva med oss som ikke har baat.... Det er mulig å stemme blankt. Du bare trykker vis resultat... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
landkrabbe_ Svart 30.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 ikke så overassket av tallene så langt nei. Jeg har fått et inntrykk at min 19 foter er noe mindre enn den jevne Baatplassen leser:) Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 31.August.2009 Link til dette innlegget Svart 31.August.2009 (redigert) Skipsforum her kommer jeg!!!! Redigert 31.August.2009 av Bützfleth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.