Wasco Startet 28.August.2009 Link til dette innlegget Startet 28.August.2009 Kanskje det skulle bli påbudt med sikkerhesbete i båter også... iFrame (Innsatt web-side) Åpne i nytt vindu Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
trikkern Svart 28.August.2009 Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 (redigert) Stryker den. Redigert 28.August.2009 av trikkern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 28.August.2009 Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 hehe kanskje i løps-sammenheng , men for oss andre så er det vel bedre å ramle ut av båten , enn å sitte fastspent med båten over seg :) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 28.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 Det ser jo ut som om de var festet med ett eller annet gjennom det lille hullet i setet.. men det tålte tydligvis ikke belastningen Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Schierna Svart 28.August.2009 Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 Ja til og med i seilbåter. Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 28.August.2009 Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 spørs om ikke det var ledningen til com. utstyret .. kanskje Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 28.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 jo...ved litt nermere ettersyn ser det slik ut Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
2nd Trikker'n Svart 28.August.2009 Link til dette innlegget Svart 28.August.2009 Jeg trodde det var DødMannsKnappen. Ellers har jeg stor forståelse for å ikke ville være fastspent i hurtiggående båt med åpen cockpit. Jeg tror at Offshore racere i tillegg til adskilt fører og trottlemann kapsel med egen lufttilførsel også har 5 punktsbelter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.