Christensen Startet 29.August.2009 Link til dette innlegget Startet 29.August.2009 Som emnetittelen sier, hva er den riktige måten å rengjøre flagget vårt på? Eller skal det ikke rengjøres, men splittes opp og brennes?? Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Wasco Svart 29.August.2009 Link til dette innlegget Svart 29.August.2009 Jeg vasker mitt i vaskemaskin...vet ikke om det er "lovlig" ...men det blir rent og fint Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Christensen Svart 29.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2009 Hehe! har vært inne på tanken, bare gjøre det og holde kjeft!!!! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Wasco Svart 29.August.2009 Link til dette innlegget Svart 29.August.2009 Ja...jeg henger det ikke ut til tørk på klesnora.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
M/S AIOLOS Svart 30.August.2009 Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 Mitt flagg var preget av alt mulig drittvær og sot så jeg fikk det i vaskemaskinen i en fei og deretter i tørketrommelen til fruen. Kan ikke akkurat si at det ble en suksess akkurat, det ble jo rent men uten blåfarge. Men sånn blir det når man skal røre vaskemaskin og trommel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.