Wasco Startet 30.August.2009 Del på Facebook Startet 30.August.2009 Tok meg en tur til Sagvåg i dag for å få med meg litt av Vervedagene. Det var ingen aktivitet der da jeg kom. Bortsett fra et loppemarked. Men jeg gikk og russlet litt omkring og kikket innom et verksted som jeg regner med tilhører de lokale trebåtentusiastene. Når jeg såg noen av de prosjektene de holdt på med, og ikke minst alle de prosjektene som venet på tur. Da må jeg si at denne gjengen utvilsomt bør utropes til Norges største opptimister... Der andre ikke ser annet en et gedigent St.Hans bål, ser disse karene kystkultur og historie som må bevares for ettertiden Her følger en liten biled kavalkade over påbegynte og ikke påbegynte prosjekter. Kan ikke si annet en lykke til karer... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
marexkaren Svart 30.August.2009 Del på Facebook Svart 30.August.2009 Steike ta. Trur ikkje eg skal klage over at jeg har mykje arbeid nei. Det var mykje fine båtar i meeeeget dårleg forfatning her ja. Men disse gutane veit vel ka dei driv med reknar eg med Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=58275 Mitt prosjekt Link to post
Wasco Svart 30.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2009 Etter å ha sett dette, kommer ikke jeg til å klage over det som må gjøres på min båt... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
trikkern Svart 30.August.2009 Del på Facebook Svart 30.August.2009 Det kan jeg si meg enig i! Supre bilder! Det er en flott gjeng med fantastisk entusiasme, pågangsmot og humør. Det er ikke få slike vrak som er stelt i stand der, og som i dag er seilende klenodier. Og kjenner jeg dem rett vil mange av de vrakene du viser bli perler om noen år. Takk og pris for at slike enda finnes. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 30.August.2009 Del på Facebook Svart 30.August.2009 Ja, det er flott at vi har slike steder og slike karer! Jeg håper spesielt at de får gjort noe med M/K Alnes, for den har hatt alt for mye vondt de siste årene - den fortjener virkelig å komme i hendene på noen som vet hva de steller med. Lykke til i Sagvågen! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Wasco Svart 30.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2009 Jeg håper spesielt at de får gjort noe med M/K Alnes, for den har hatt alt for mye vondt de siste årene Det så ikke ut som om hun har hatt det så godt de siste årene nei... Her trengs det et krafttak om hun skal overleve... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Hansi Svart 30.August.2009 Del på Facebook Svart 30.August.2009 Ligger mye godt arbeid fremover i de bildene der. Men utrolig hva en kan få til bare viljen er sterk nok. Og ikke minst trengs det noen kroner i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 31.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2009 Må vell i rettferdighetens navn si at det finnes mange slike grupper av trebåtentusiaster langs vår kyst. Og jeg er overbevist om at alle disse gjør en strålende innsats. Men jeg ble alikevell veldig imponert over det utrolige pågangsmotet disse karene må besitte. Men jeg vil med dette utrope alle Kystlag, og andre lignende lag langs vår kyst til Norges største opptimister.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.