Jump to content

Båter endrer størrelse når de blir annonsert 2. gang

rolk

Recommended Posts

Denne båten http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=18820888 var annonsert tidligere. Den var da 50 fot lang, litt for lang til å vere sertifikatfri, noe jeg har gjort selger oppmerksom på. Når den nå blir annonsert igjen er den 48 fot, og lengde under 15 meter. Når jeg ser på målebrevet i NOR er største lengde fortsatt 15,61 meter. Denne bløffen om sertifikatfri har allerede kostet meg 2000 kr i transport for meg for å se på båten. Skjønner ikke at folk kan oppføre seg slik. Håper ingen blir lurt slik selger sannsynligvis prøver på. Jeg er fortvilet.

Denne bløffen om sertifikatfri har allerede kostet meg 2000 kr i transport for meg for å se på båten.

Hvordan var båten da? Hadde du vurdert den om den var 14,99 meter lang?

Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...