Dalton Startet 4.September.2009 Link til dette innlegget Startet 4.September.2009 Jeg har lest litt rundt her på forumet uten å finne noe konkret, så jeg spør like godt i en egen tråd. Jeg skal lage meg en opplagskrybbe etter denne malen: Hvor langt bør det være mellom tverrbjelkene som kjølen hviler på når båten er på 29 fot? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Wasco Svart 4.September.2009 Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 Løfter opp denne tråden... For jeg går med samme planene. Min båt er 26 fot og veier 3 tonn. Men hvor har du fått tak i det bilde? Er det mulig å kjøpe denne krybben et eller annet sted? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Dalton Svart 4.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 Jepp, her: Krybbe Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Wasco Svart 4.September.2009 Link til dette innlegget Svart 4.September.2009 Takk for linken... 2550 for en krybbe som passer til min båt. Det var jo ingen upris Blir nesten ikke billigere om jeg bygger den selv. Men hvis det ikke finnes tegninger, kan en jo bare ta en tur og se på, og så kan du se hvilken dim. de har på matrialene de har brukt.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.