Jump to content

Båtplass hvor mye betaler du?


marexkaren

Recommended Posts

Har sett litt rundt om kring både på båtplassen og andre plasser om kor mykje folk betaler for ein båtplass. Da snakker jeg om ein båt rund 25 fot. Ser det at folk betaler opp mot 15000 til 30000 for ein grei plass. Er dette bare eit byfenomen eller er det over alt. I alle fall her på bygda inne i sogn så betaler jeg 1000 kroner i året + 2500 for innmeldingsavgift til båtlaget strøm og vann gratis. Vil bare høre kor mye dere andre betaler og om dere synest det er ein grei pris

Link to post
Share on other sites

Jeg er en av de heldige.

Brygga eies av samme kar som jeg leier hus hos.

Båten ligger derfor rett utenfor stuedøra, og jeg betaler 1000,- pr år.

 

Strøm har jeg rett fra huset

 

 

Har ikkje eg og du snakka om dette med og skryte :lol::lol::lol::lol:

 

Eg har ingenting og klage over med 1000 kr heller. Men veit at det er noen som betaler nesten meir enn båten koster. Er da litt hårreisende

Redigert av trehesten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Fremleier plass i privateid havn på Gressvik i Fredrikstad. 5 m bred, 9 000.- pluss evt strøm etter forbruk. Synes dette er greit, men ikke kjempebra.

Hadde plass i privat havn i Sande i Vestfold inntil ifjor. De ville ha 12 000.- for denne båten (3,27 m bred) , og da jeg samtidig flyttet til østsiden av fjorden ble det fristende å legge ut en annonse på finn. Fikk flere tilbud, dette var vel i april ca.

Link to post
Share on other sites

Betaler 8000kr pr år, på ny brygge i ringdalsfjorden (mellom svinesund og halden) + strøm. Synes dette er litt i drøyeste laget da det er vanskelige parkeringsforhold og søppel som flyter over på sommeren. Er på utkikk etter ny plass på svenskesiden (strømstad regionen). Pris er ikke så viktig. Fasilitetene og avstand til perlene er viktigst..

Link to post
Share on other sites

2500,- for bryggeplass uten utrigger med bøye akter. Er ikke no ideell plass men det er passe nært/enkelt å komme til og det er i FERSKVANN. Kunne nok fått meg finere plass men da må man nok ligge i saltvann..

Nå får jeg kjørt 10 min. i ferskvann etter hver eneste tur, har ingen groe på skrog eller drev.

.

.

bmhe

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...