Wasco Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Ingenting,eier plassen selv Men hvis du eier den selv...så har den vel kostet noe i anskaffelse... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Romsdaling Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Betaler 10800kr for sesongen for 3,5m plass på Hankø. I tillegg kommer opptak og vinterlagring. Bor i Moss, men synes det er helt greit å ha båten såpass nært alle de flotte stedene i skjærgården. Så slipper man jo også "transportetappene" sørover. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 26000,- i innskudd og 2000,- i året for 4 meters plass i Gåseidvika, Ålesund. Har vann, strøm og gratis internett. (Må betale for strømforbruk) Flott forreningshus med verksted. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
mewa 2 Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 2500 i året for 4 meter plass + vinterstrøm mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
aefro Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 1200,- pr breddemeter ink, vann og strøm, Falkensten Ullerøy. Betaler 4000,- og har utligger på en side så bredden er ubegrenset... Aefro Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Synest du det er greit Polarn, tykkte det var mye eg da Nei, men hva ska`n gjørra da? Ganske billig til å være Oslo har jeg hørt. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Ribtjenester Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 9000 kr for 3,5m plass på Fagerstrand Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
marexkaren Svart 6.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Steike her var det mange priser og rote i. Men slik det er i min havn er det en helt enkel standard med en container der du kan legge inn utstyr og diverse. Men hadde ikke hatt noke imot og betale et par tusen ekstra hvis det hadde vert eit toalett og eventuelt oppholdsrom der. Men tror ikkje at det er samme båtmiljø her som det er på østlandet og sørlandet. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=58275 Mitt prosjekt Link to post
m/s draugen Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Men hvis du eier den selv...så har den vel kostet noe i anskaffelse... Svigermor................... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 (redigert) Har en gratisplass ( Egen brygge ) + en 4 m til ca 2800,-( Båtforening ) + en 4 m til ca 6500,- ( Privat havn ). Redigert 6.September.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wrooar Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 (redigert) To år siden betalte jeg kr. 11.000,- i fjor kr. 12.000,- i år kr. 13.000,- for en 3.5m i vindfangeren, Drøbak. Dette er privatleie og ut fra det jeg har hørt ca. markedspris. Helt vannvittig! Redigert 6.September.2009 av Wrooar (see edit history) Sitér dette innlegget Båt til salgs: Nimbus 800 til salgs Link to post
HCO Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 ...i år kr. 13.000,- for en 3.5m i vindfangeren, Drøbak. 2.200,- pr. breddemeter på andre siden av fjorden (Storsand). Hurra for Oslofjordtunnelen som gjør det mulig for flere å leie plass der. Sitér dette innlegget /HCO H.C.'s seilbåtblogg Link to post
Bøljan Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 Betaler ca 10.000,- for 3,5m inkl. strøm hele året og vinteropplag. Sitér dette innlegget Link to post
camo Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 betaler 5000 ,- bredde 3,5 m ,angeltveit marina på sotra. Sitér dette innlegget Link to post
Tjukkholm Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 (redigert) Er ikke sikker, fatter'n betaler! Tror det er 3000 i året i leie, ca 20000 i innskudd for plassen som er 3 meeter brei. Nye flytebrygger i betong. Redigert 6.September.2009 av Dryg (see edit history) Sitér dette innlegget -Min båt er så liten og havet så stort. Link to post
alfb Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 (redigert) Har selveiet flytebrygge på 2,5x10m og betaler kr 2'000,- pr år til grunneier. Ser båten fra stuevinduet Redigert 6.September.2009 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wrooar Svart 6.September.2009 Link til dette innlegget Svart 6.September.2009 2.200,- pr. breddemeter på andre siden av fjorden (Storsand). Hurra for Oslofjordtunnelen som gjør det mulig for flere å leie plass der. Er det ledige plasser her?? I så fall ble dette veldig interessant. Sitér dette innlegget Båt til salgs: Nimbus 800 til salgs Link to post
Elmer Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 (redigert) Kjøpte plass i bryggeanlegget ved boligfeltet vårt. Betalte kr 37.000,- for plassen-4 m bredde. I år betalte jeg kr 1.800,- inkl. egen jolleplass. Plassen har tilgang på vann og strøm. Synes det slett ikke er verst! Redigert 7.September.2009 av Elmer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Svigermor................... det var dritdyrt............. betaler heller ikke noe - eier Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Dalton Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 1200,- pr år for en 3m plass. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Tore B Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 2500.- pr. breddemeter, ikke innskudd. Fredrikstad. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 6.000,- for en 4m plass m/vann og strøm, privat, Halden. Ikke innskudd. 3.500-4.000,- for tilsvarende plass, samme sted, men kommunale. (...og lang venteliste..) Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Sydvesten Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Kjøpt egen plass for 45 lapper som har lysåpning på 5 meter or 10 meteres utriggere... Betaler 1300 i året som er til foreningen, forsikring av bryggen, vedlikehold av fellesdelen og vaktholdet... Helt greit det i grunnen... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Brigg Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Prisen på båtplasser avhenger vel i hovedsak om det drives etter selvkostprinsippet eller etter kommersielle prinsipper. Drives det etter kommersielle prinsipper vil det være markedet som bestemmer prisene. Drives det etter selvkostprinsippet, som de fleste båtforeninger gjør, koster det stort sett det samme om havnen ligger i byen eller ute i øyene. Investeringskostnader til brygger og tilhørende utstyr er omentrent det samme uansett hvor havnen ligger. Dersom etterspørselen etter disse plassene er større enn tilbudet ordnes dette med ventelister, ikke ved at prisene skrues opp som i kommersielle havner. Vi har plass for båt med bredde opptill 3,5 meter midt i Trondheim. Nytt og oppdatert bryggeanlegg, eget strømutak med måler. For dette betaler vi ca 5.000 i året (+ strøm etter måler), og innskuddet er 25.000. Etterspørselen etter båtplasser i Trondheim er langt større enn tilbudet, slik at Trondheim Båtforening har lange ventelister. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
marexkaren Svart 7.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Er bare intresert i og vite litt priser, slik som jeg skjønner så er det vel ikke kem som helst som har lov og bare sette opp ei flytebryge kor som helst i dette langstrakte landet. Og så er det og etterspørselen etter brygger da, virker slik på meg at det er mange som snor seg på det at folk er villige til og betale ganske god pris på ei kurant båthavn Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=58275 Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.