Jump to content

Noen som har erfaringer med starol 1 og 2 på sin trebåt?


Link

Recommended Posts

Dette er vel ikke noe nytt stoff på markedet da. Er vel bare at star reklamerer vel ikke på sammen måten som jotun.

 

Brukte dette på den gamle båten min. Fungerte veldig bra. Nesten halve prisen til Jotun. De selger desverre ikke star her i Arendal lenger tror jeg. Star senteret har hvertfall stengt..

Kansje noen vet noe mer om det?

Link to post
Share on other sites

Jeg har brukt starol 1 og Star båtlakk, var kjempe fornøyd.

 

Følte liksom det gikk litt inn i treet og ikke bare til himmels, som det gjorde med mange andre oljer som er nevnt tidligere itråden her.

 

Brukte starol 1 og båtlakk på ute møblene som er av trykkimp matriale, Holdt seg like fine i 4 år men nå på 5 åre må jeg ta en liten runde med flekking. Ps de står ute hele året.

 

Bruker også star bunnstoff: Har aldri hatt groe i bunn på båten.

 

Bernt

Link to post
Share on other sites

Ble veldig spent på dette produktet...

Og til min store overraskelse ser jeg på Hjemmesiden til Star Carboline at en maleforettning som ligger 250 m fra her jeg bor skal føre disse produktene...

 

Gjett hvor jeg skal ta meg en tur når butikkene åpner i morgen tidlig... :yesnod:

Håper listen over forhandlere fra Star Carbolin er oppdatert

Link to post
Share on other sites

Har de husprodukter fra Star så kan de vel bare bestille oljen som er beregnet for båt, det gjorde jeg hos nærmeste leverandør.

Tenkte jeg skulle benytte starol 1 og 2 på ei fjøl over vinteren og frem mot sommeren, samtidig gjøre det samme med d1 og 2. Så får jeg se resultatet utover våren, sommeren og høsten.

Link to post
Share on other sites

Har de husprodukter fra Star så kan de vel bare bestille oljen som er beregnet for båt, det gjorde jeg hos nærmeste leverandør.

Tenkte jeg skulle benytte starol 1 og 2 på ei fjøl over vinteren og frem mot sommeren, samtidig gjøre det samme med d1 og 2. Så får jeg se resultatet utover våren, sommeren og høsten.

Jeg kan jo spørre, men det hørtes ut som om de var i ferd med å avvikle hele maleravdelingen. De driver mest med trelast, og så har det åpnet en stor maleforettning i samme bygget

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...