Frank M Startet 7.September.2009 Link til dette innlegget Startet 7.September.2009 dette er en tråd som er ment for morro skyld og for og se de rare båtene rundt i vårt langstrakte land.legger derfor ut ett bilde fra 2005 av min styggeste båt:) Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Wasco Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Herlig med litt selvironi.... Jeg har bare eid en båt...og den er så fin at den ikke passer inn i denne tråden. Men det skal bli spennede å se om det er noen andre som våger å avsløre sine "hemmelige synder" Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Frank M Svart 7.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 hahaha,får håpe det. har fulgt med på nette i 5 år nå og har jaggu sett mange rare båter.hehe. er jo bare arti og kansje noen har en løsning man ikke har tenkt på før Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Wasco Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Eller en løsning mann helst ikke bør tenke på... Til skrekk og advarsel Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Frank M Svart 7.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 hahah ja for eksempel.. Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
johan2 Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 (redigert) dette er da ikke min båt, men jeg vil gjerne legge ut bilde av min gamle far sin båt. den er laget av en sjarkfisker og har blitt brukt som juksabåt. veldig god sjøbåt og det meste er vel bra, den er kanskje ikke stygg,men... ...hehe Redigert 7.September.2009 av johan2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 (redigert) vakke så galen den der vel Litt spe i rorhuset kanskje , men er da plass til ett haue elller to , men båten i bakgrunnen da Redigert 7.September.2009 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Styrhuset ligner jo litt på de du hadde på di Fortuna... Men i din Fortuna var det vel ikke plass til stor mer en et haue... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
johan2 Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 (redigert) nei, kanskje ikke så hakke gali, men se litt f.eks på rutene...plassering o.l. menmen, de må vel stå en plass de og Redigert 7.September.2009 av johan2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein blopp Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 Fikk ikke klaus i den hytta der vel. Sitér dette innlegget Link to post
johan2 Svart 7.September.2009 Link til dette innlegget Svart 7.September.2009 best å stå ute ja,hehe. men frank m. og fortuna har vel ledelsen tror jeg nok Sitér dette innlegget Link to post
Frank M Svart 8.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 den sjarken var jo ikke så stygg:) wasco: det var faktisk overraskende stor plass inne i lugaren men der man sto og styrte inne det kunne man ikke bevege hodet det var nesten sånn at man måtte ut på dekk for og skifte mening:) Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Wasco Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 (redigert) Ja lugaren ser jo både stor og ruvende ut. Men det var nå selve "styrhuset" jeg tenkte på... Var du litt for tjukk i hue, fikk du neppe plass der inne Ellers ser jeg at det ikke er så mange som er villige til "å stå fram" med sine tabber her. Redigert 8.September.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Frank M Svart 8.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 hehehe nei det er det ikke men håper på flere utover uka:) Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
osa Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Første båten var en "prøvebåt" for å sjekke om jeg likte trebåtlivet. Ofret ikke allverden i penger på kjøpet, og man får vel det man betaler for , stort sett.... Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Direkte vakker var den jo ikke, men den hadde jo sin sjarm... Vet ikke hvorfor med denne båten får meg til å tenke på Postman Pat Stilig fender Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
dastunt Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 kansje ikkje den finaste:) men fin til hobbyfiske Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
osa Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Direkte vakker var den jo ikke, men den hadde jo sin sjarm... -etter en vinter hjemme i hagen, demontering, pussing, remontering og noen lag med "ferniss" ble den da ikke så verst. Fremdeles litt spesiell i form og fasong, men med en traust SAbb 8-10 ombord har den vært en trofast venn på fjorden... Sitér dette innlegget Link to post
pe_ha Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Og det var samme baaten sa du? Utrolig hva litt tender love and care can do.... Sitér dette innlegget Per Link to post
Frank M Svart 8.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Og det var samme baaten sa du? Utrolig hva litt tender love and care can do.... den var jo fin:) kansje ikke det fineste bygget jeg har sett men ikke det styggeste:) Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Viksund Bravo Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 En utrolig sjarmerende båt, Osa! Den jobben er det bare å ta av seg hatten for. Helt utrolig Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Wasco Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Nå skulle dette være en tråd om stygge båter... Men jeg må bare henge meg på å kommentere den flotte jobben. Dette må jo være eventyret om den stygge andungen i levende live... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Hilmar 2 Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Her har vi selveste Styggen! Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Med vind Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 Den tar kaken - styggere kan det vel ikke bli !!!! Sitér dette innlegget Link to post
johan2 Svart 8.September.2009 Link til dette innlegget Svart 8.September.2009 ser da ut som en kjekk farkost det der er den helt flat i baugen eller ser det bare sånn ut? isåfall, det har jeg ikke sett før, var litt pussig... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.