nedgård Svart 6.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 båter for livet det der! får man aldri solgt igjen Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 6.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 Dette var vel en bobåt til en i USA på østkysten, vist jeg ikke husker feil. Billigere boalternativ kan en vel ikke finne seg. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Teerex Svart 11.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 Nei jeg har ikke eid denne.. men allikevel Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
MajorAndy Svart 11.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 (redigert) (billedet er fra en annonce for en tilsvarende båd - min var den samme - blot med blåt skrog.) Dette er ikke bare den grimmeste men også den dyreste båd jeg har ejet. Mør i bunden, to lapninger efter situationer hvor den sprang læk i rum sø og et alvorligt motorhavari, der kostede en ny motor. Med den nye motor fik jeg det samme for den som jeg havde givet....virkelig et DÅRLIGT køb, som jeg kun har mig selv at takke for. Uvidenhed er en kostbar ting... Andy Redigert 11.Oktober.2009 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 11.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 Uvidenhed er en kostbar ting... Men erfaringen er dyrebar... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Frank M Svart 11.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 Nei jeg har ikke eid denne.. men allikevel den så farli ustabil ut.hadde ikke turt og vært ute på sjøen i den i liten bris engang Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Hobby 430 Sport Svart 11.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 (redigert) den så farli ustabil ut.hadde ikke turt og vært ute på sjøen i den i liten bris engang Er ikkje dette en sånn kraftfortank / båt til fiskeoppdrett??? Redigert 11.Oktober.2009 av SandvikAC25 (see edit history) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Vengsøyværing Svart 11.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 (redigert) Mener å huske at denne røde legoklossen frakter isoporkasser til fiskebruk en plass Redigert 11.Oktober.2009 av Vengsøyværing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 11.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 Mener å huske at denne røde legoklossen frakter isoporkasser til fiskebruk en plass Da har den god oppdrift iallefall Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
kdtran Svart 13.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2009 (redigert) Lurer på om båten med "vann på batteriet" som Njord la inn bilder av kan være den første båten far kjøpte (hos Garstad) i 1971 da jeg bare var noen mnd gammel. Svenskprodusert Folkparker 21 med volvo B19 (?) bensinmotor som gikk nesten like godt på parafin som på bensin. Vanvittig dårlig i sjøen, og i familiens eie til 1973 da den ble erstattet av en Princess/Project 31 som forøvrig også endte opp på Jørpeland etter hvert. Mener å huske at baugen på Folkparkeren opprinnelig var noen centimeter lenger... Redigert 13.Oktober.2009 av kdtran (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.