opus Startet 13.September.2009 Link til dette innlegget Startet 13.September.2009 Ble nødt til å dra opp mobkamera når jeg så denne skøyta Kanskje er det to karer som har bygget henne, den ene er møbelsnekker og han andre er beslagsmaker (Påmasting ikke ferdigstilt) Dette trebåtinnlegget er inspirert av tråden med Toppis sitt Furuholmen-drama. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 14.September.2009 Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Er vel ikke så mye annet å si enn rett og slett lekkert... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Dalton Svart 14.September.2009 Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Er vel ikke så mye annet å si enn rett og slett lekkert... Tiltredes 100% Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Wasco Svart 14.September.2009 Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 (redigert) Vakkert og gjennomført til minste detalje.. Og ikke minst, veldig orginalt. En ser jo fra tid til annen båter som er vakkre og gjennomføre. Men da er det snakk om smekkre seilbåter, eller båter av typen "Furuholmen" eller lignende. Men å se ei skøyte som er bygget på denne måten, det er noe helt nytt.... Tror ikke det er blitt dratt mange sildegarn over rekka på denne skøyta. Også ser det jo ut som om den er helt ny Redigert 14.September.2009 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
JohnC Svart 14.September.2009 Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 WOW! Det var skøyten sin det. Jeg kan kjenne "lukten" av den her jeg sitter. Tror nok denne er i en helt annen liga en ovenfornevnte Furuholmen som har inspirert deg :) Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 14.September.2009 Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Fin skute, ingen tvil om det.. Men det var nå veldig mye "BLING" da.... Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 14.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Fin skute, ingen tvil om det.. Men det var nå veldig mye "BLING" da.... Jepp, derfor jeg tenkte at byggeren er "beslagsmaker", har tilgang på rett utstyr og materialer på jobben Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 14.September.2009 Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Er det noen som vet om dette er ei nybygget skøyte, eller om det er ei eldre skøyte som er blitt fiksa opp? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
toholthe Svart 14.September.2009 Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Hei, denne ligger på brygga ved siden av meg. Skal se om jeg ikke kan få gått og spørt litt. Den har ligget under plast i flere år, men i år forsvant pressenningen. Ellers er det vel bare å ta en tur til Risør til neste år. Tipper den dukker opp. T Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.