Bohem Startet 16.September.2009 Del på Facebook Startet 16.September.2009 jeg har nettop kjøpt meg en flott trebåt på impuls , men jeg aner ikke hvilken type båt det er og lurte på om noen av dere kunne fortelle meg det ?? Og hva er i grunnen denne båten verdt ??? Skroget er i meget god forfatning og er 2 tommer tykt noe som jeg tror er uvanlig for en trebåt. Den har en saab 30 hester som ble totalrenovert i 2004 med nytt rustfritt fundament , ny stål aksling , ny startmotor og dyanmo ,mm. Båten er en fryd å kjøre selv i litt ruskever. Jeg hadde satt stor pris på noen tilbakemeldinger på hvilken type båt det er og hva den er verdt ca. Prøver å laste opp noen bilder. Mvh Bohem Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 16.September.2009 Del på Facebook Svart 16.September.2009 Et skudd fra hofta - en 33 fots Dorry? Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
M/S Bastard Svart 16.September.2009 Del på Facebook Svart 16.September.2009 Tror ikke det er Dorry Jeg gjetter på noe Hardangerbygd. Sitér dette innlegget Link to post
marexkaren Svart 16.September.2009 Del på Facebook Svart 16.September.2009 Eg veit det er ein TREBÅT Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=58275 Mitt prosjekt Link to post
Wasco Svart 16.September.2009 Del på Facebook Svart 16.September.2009 Hei Bohem og velkommen til Båtplassen...og gratulerer med "ny" båt Jeg er ingen ekspert på båttyper, men kan vel konstatere at dette ikke er en Dorry. Dorryene er så langt jeg vet klinkbygde. Men det er uansett en flott båt som du kommer til å ha mye glede av. Å annslå hva den er verdt er ikke lett, uten å vite litt mer om båten. Røfft annsalg i dagens båtmarked....30.000 Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Bohem Svart 16.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.September.2009 Glemte å nevne att båten er 32 fot lang. Mvh Bohem Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 16.September.2009 Del på Facebook Svart 16.September.2009 Gratulerer! Hvis den er så kraftig bygget, kan det tyde på at overbygningen er kommet til senere. Har helt sikkert vært en bruksbåt før som er konvertert til fritidsbåt. Skulle vært interessant å få sett bilder av spanter osv. Men dette er vel garnert overalt unntatt i maskinrommet? Håper på flere bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.