Jump to content

BP-medlem på fest


Ask

Recommended Posts

Regner med at du vet at dette skulle vært postet i denne tråden

Har diskutert akkurat dette med moderator.

Jeg har lagt merke til at nyhetsaker i stadig økende grad blir lagt ut som enge tråder i åpent forum.

Fikk da til svar, at moderator også hadde merket denne tendensen. Men så lenge disse nyhetsakene kunne gi grunnlag for debatt, så var det greit at de ble lagt ut som egne tråder i åpent forum.

Link to post
Share on other sites

For å kaste inn en brannfakkel:

"BP-Folk" gjør ditt og gjør datt. (Synes vi omtaler oss selv som "Ariske" her inne, noe som jeg selvfølgelig er enig i:)

Skulle noe skje med meg foretrekker jeg å bli omtalt som "fra vestlanding"," sunnfjording" eller andre relevante ting:)

Om jeg er medlem av BP er vel ikke interessant i noen annen sammenheng en at medlemmene vil ha historien?

hehehe

Link to post
Share on other sites

Så nå venter vi bare på at "synderen" skal stå frem

Hvorfor det?... det er vel ikke andre enn de som er sykeligsærdeles opptatt av andre mennesker som har interesse av dette..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Bra det da, jeg var et øyeblikk bekymret for at at flere enn par tidilgere identifiserte medlemmer på baatplassen av sykelig opptatt av andre medlemmer og hva det foretok seg eller hvem de er...

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Håper bare at vedkommende som tilhører her på BP ikkr opplever dette som støtende...

 

Hei igjen.

 

Medlemmet har vore nevnt med namn i pressa. Hadde han ikkje gjort det så hadde eg ikkje nemvnt dette på BP, eller nokre andre stadar.

Eg tvilar på at han opplevar dette som "støtende"

 

 

Ask

Link to post
Share on other sites

:wflag:

Vi var flere BP medlemmer som deltok på hendelsen. Ikke noe trivelig opplevelse,og dette kunne fort fått et annet og mere tragisk utfall om tilfeldighetene hadde vært litt anderledes! I etterkant når alt gikk bra kan vi jo se på det som en god historie, men Kollektivt idioti er en passende betegnelse som jeg kan slutte meg til! :blush:

 

PS Badetemperaturen i havgapet en septembernatt er slett ikke ille :flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...