Worry II Svart 4.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2009 Da er ny plate lakket (Epifanes 5 strøk) og kappet til. Må ha på et par avslutnings-strøk siden det ble noen småriper etter saga, men det er bare kos : Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Meget bra har gjort det samme selv Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Hasla 26 Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Meget bra har gjort det samme selv Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Worry II Svart 10.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2010 (redigert) Da er ny dash på plass ! Ny styresnekke og alt elektrisk bak oppgradert med ny sikringsboks ! Da har jeg fått elektriker og styrings-hatter også (ikke alt som er skrudd fast enda, ankervinsj-bryter bl.a) Hehe..og dette ble innlegg nr 700 :-) Det gamle: Redigert 10.Mars.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 10.Mars.2010 Del på Facebook Svart 10.Mars.2010 Pent! Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Bjartn Svart 10.Mars.2010 Del på Facebook Svart 10.Mars.2010 Det ble jo riktig så lekkert! Roret/rattet så jo også ut som nytt! Sitér dette innlegget Det er to ting jeg har for lite av - tid og penger. Men båt skal man ha! Min prosjekttråd her på BP Link to post
Volvomekanikeren Svart 10.Mars.2010 Del på Facebook Svart 10.Mars.2010 (redigert) LEKKERT!!! Redigert 10.Mars.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.