chawy Startet 9.Juli.2004 Del på Facebook Startet 9.Juli.2004 Har i tidliggere innleg annonsert etter deler og utstyr etter vindskjerm og kalesje etter en båt som jeg kjøpte uten at den forige eier viste hvilken båt det var.Har bare hatt lengde og bredde og gå etter. Har nå funnet ut at det er en Selco 17-18 fot plast båt. Er innetresert i vindskjerm og kalesje til denne. Er det noen som kan hjelpe meg med det ? Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 10.Juli.2004 Del på Facebook Svart 10.Juli.2004 Kalesje får du hos kalesjemakeren. Det finnes slike i en hver by og bygd. Hva vindskjerm angår, vet jeg ikke, men skulle ikke et annet medlem her skaffe en slik fra en spesialist, tror det var Johnson, hun har en gammel Selco som hun pusser opp. les innlegget" min ukjente Selco" https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1087578977 mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.