Lagavulin Startet 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Oktober.2009 På vei tilbake med båten idag, merket jeg at tilten på motoren sank ned til nederste posisjon uten at jeg stilte på den. Tilten virket helt fint opp og ned, men den klarte ikke å holde posisjonen og etter 10-20 sek. synker den helt inn. Hørs jo veldig ut som et redusert oljetrykk eller noe, men noen som har erfaring med noe tilsvarende? Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Bartesam Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 Luft i powertrimsylinderen Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Bartesam Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 (redigert) Redigert 17.Oktober.2009 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
ibizafan Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 jeg har også at problemer med tilten på min suzuki 115 hk 2006 mod tært hul rundt en skru på tiltmotoren,motoren din er vel 2009 mod? hvor lenge har båten ligget på sjøen? min lå på sjøen i 10 månder da de sjede.kontakt suzukiforhandelen sjekk\reprasjon. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Lagavulin Svart 18.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2009 Luft i powertrimsylinderen Hvordan kan det oppstå isåfall? ...tært hul rundt en skru på tiltmotoren,motoren din er vel 2009 mod?hvor lenge har båten ligget på sjøen? Motor er 08 modell, det er ikke noe tæring, og har ligget ute siden april. Kan heller ikke se noe lekasje fra sylinderen, som vel er mest sannsynlig? Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
rago63 Svart 19.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2009 Her er det jo bare å kontakte forhandler for reklamasjon Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Lagavulin Svart 19.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2009 Ja, den skal på service denne uka, så forhandler skal se på det. Tydligvis ikke noe vanlig problem dette. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Bartesam Svart 19.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2009 Leste om en annen her på baatplassen som hadde samme problemet. Er vel ikke selvluftende den powetrimen? Blir som bremser på en bil hvis det er luft i anlegget Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
motor Svart 19.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2009 Luft i systemet lager surklelyd. Ingen slik lyd så tror jeg heller det er svik i tettinger. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 23.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Fått svar fra forhandler at de bytter/fikser trimsylinder, garantisak. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
KenBjork Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 En venn og kollega, hadde samme problem. Dog en honda 50 Dette tok dessverre noe tid å få fikset pga udugelig/vrang forhandler og mye frem og tilbake. Men omsider så ble det da helt ny tilt på garanti. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.