Jump to content

Kjøp av skøyte. Da har jeg sagt JA, jeg tar den jeg.

rolk

Recommended Posts

Etter mange års luring og tenking, reising og titting, har jeg slått til. Jeg ringte selger i går og sa, ja jeg tar den jeg. Gambler høyt, men har noenlunde god magefølelse men mangler helt erfaring. Den kommer vel i hus om noen få uker så dette blir spennende. Skøyte 13.90m med VP tmd 70. Båten født i -58 og motor ca i -83. Dette blir j**la spennende.

Dette høres mer en spennende ut...

Det er litt av et prosjekt du har gitt deg i kast med. Særlig med tanke på at du ikke har noen erfaring med denne type båter.

Men vi her på BP skal selvfølgelig støtte og hjelpe deg så lang det er mulig.

Håper du kan legge ut bilder, eller en link til annonse, hvis den ligger ute på nettet.

Velkommen innom trebåt tråden også :yesnod:

Ser at du allerede har svart på spørsmålene mine :giggle:

Redigert av Wasco (see edit history)

Gratulerer masse!!! :cheers:

Og velkommen inn i klubben av oss galninger som kjøper store båter med masse jobb å gjøre, og som går rundt med et fjernt blikk og et smil om munnen. "De andre" synes nok vi er litt gale, men vi er jo bare som vi må være, vi...

Ikke vær redd for å spørre her på forumet, tilsammen vet folka her inne noe om ALT!!!

Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =)

Gratulerer rolk.. :yesnod:

Godt å se at det fremdeles er rekruttering i skøytelivet.

Selv har jeg holdt på med skøyter i rundt 20 år nå.

Legger ikke skjul på at de beste årene bak rattet i fritidsbåt, nok var i skøyte.

Har selv bytta ut siste skøyta til andre saker, nei ikke plast, stor trebåt selvfølgelig, men

kan ikke legge skjul på at angeren ligger langt fremme, så skøyte skal en ikke se bort fra at det kommer på

meg igjen heller :giggle::giggle:

Nok om det, ennå engang, gratulerer og lykke til. Gleder meg til flere opplysninger og bilder så klart :yesnod:

:seeya:

Jeg har lagt og lurt innpå her et lite års tid no, og dette har jeg oppdagetg Wasco. Av og til har jeg vert rimelig sjokkert over "båtfolket". Men jeg er ikke helt god jeg heller så dette går sikkert fint. :smiley:

Da kommer du til å gli godt inn i miljøet...

Du må jo være litt sta og egen for å gå i gang med et slikt prosjekt som du har.

Ellers er i hvert fall vi trebåt entusiaster enige om en ting - Ingen ting er så kos som trebåt :yesnod:

Gratulerer med kjøp av "ny" båt :smiley:

Kjøpe selv en skøyte for ikke så veldig lenge siden, så godt å se at det er flere av oss uten spesiell erfaring som satser så stort med en gang! :smiley:

Håper du lager en prosjekttråd av denne! :wink:

Så tror jeg det er mange som gleder seg til bilder, inkludert meg! :smiley:

Hvilken type skøyte er det du har kjøpt deg?

Gratulerer rolk.

Nå har du ikke fritidsproblemer lenger. Snakker av egen erfaring da jeg nettopp i år har fullført ett 3 års prosjekt med en tre-seiler. Kos, glede, tårer og forbannelser har det vært mye av. Fire steg framover og tre steg tilbake hele tiden og det har vært verdt vært minutt nå når jeg begynner å ane hva jeg har fått ut av en gammel dame.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...