Jump to content

"Navslide" er det løsningen på et problem som ikke finnes?


Poseidon

Recommended Posts

hadde det ikke vært lettere med en innretning hvor man bare snudde på plotteren, da hadde jo kabel problemet også vært løst:-)

 

Jo, det er en bra løsning som allerede finnes her: Scanstrut

Jeg pratet med Scanstrut på messa og de var opptatt med å ha monteringen ren for kabler. De var også veldig interessert i Navslide løsningen. Det er fordeler og ulemper med begge. På båter med store ratt vil det være bedre med en fleksibel løsning. Utviklingen av marineelektronikken går i en retning av at de skal kunne stå ute i vær og vind. Det foregår også en utvikling på kabelfronten.

Link to post
Share on other sites

Jeg synes dette er er glimrende idè. En ting er at plotteren kan flyttes, men en annen og vel så viktig ting er å ha noe å holde seg i. Saker er at mange plottere (og få er svingbare) sitter på toppen av pidestallen. Å holde seg i en plotter kan være en kostbar omfavnelse, og derfor vil dette sikkert være en god løsning etter min mening

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...