OT-flyktning Svart 14.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2009 Hvis du bruker kjettinglenke-knappen (med jordkloden) så blir det en lenke. Trykker du på bildeknappen (fjell med sol-ikon) blir det et bilde Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 14.November.2009 Link til dette innlegget Svart 14.November.2009 På vei inn til Finnebotten ?? Var der i 2008 på "Finneblues" - må bare oppleves ! Det stemmer nok det ja, dette var på vei til Finnablues i 2007 Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 14.November.2009 Link til dette innlegget Svart 14.November.2009 Noen minner fra båtsesongen 2009: Vinterstemning i havna Stille mai-morgen ved Gjetøya/Slevik Juni-kveld ved Vestre Bolæren Risvær i Lofoten Brønnøysund gjestehavn Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 14.November.2009 Link til dette innlegget Svart 14.November.2009 - og så var det dette: Reine i Lofoten - nattetåka letner Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 16.November.2009 Link til dette innlegget Svart 16.November.2009 Trykk bilder for større. Mai: September: Oktober: Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Junke Svart 16.November.2009 Link til dette innlegget Svart 16.November.2009 Her er noen bilder tatt en fin sommerkveld på Silda, som brukes som siste/første stopp før/etter passering Stadt (Sør for Stadt) Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 17.November.2009 Link til dette innlegget Svart 17.November.2009 Haustbilete frå Trondheimsfjorden Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
`MINA' Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
OT-flyktning Svart 2.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 Har idag prøvekjørt skriptet og rettet det i forhold til årets tilstand i baatplassen-programvaren - det er ALLTID noe som har forandret seg slik at kalenderskriptet må debugges. Bildeutvalg mangler nå, og så skal jo helst noen båtliv-relevante datoer legges inn i kalenderen. Skal nå omgående finne ut når de - i alle fall - for meg - aktuelle regattaer finner sted, båtutstillinger m m Andre medlemmer fra andre landsdeler må gjerne legge inn aktuelle datoer for sine områder i kalenderen. Sitér dette innlegget Link to post
fanntomas Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 På stille Norsjø i Telemark, mai 2009 Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Midsommer 08 i Øresund: Andy Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Norsk Trawler Klubb har Oslofjordtreff på Oscarsborg/Drøbak 23 - 24 - 25 april 2010. Se her. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ubåtfender Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 I disse tider hvor man har sikkerhet i fokus, er jo dette et glimrende forbilde av besetningen. Tatt på Vågen i Bergen Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
OT-flyktning Svart 11.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2009 Nå haster det å få bestillingene av gårde!!! Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 13.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2009 Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 14.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2009 Prinsipielle forskjellen, enn om knapt synlig, er at overskuddet ikke går til baatplassen men til et godt formål som vi kan ta en poll på litt senere. NSSR, Sjøspeiderne, ... kommer kanskje flere foreslag etterhvert. Årsaken er jo at bp om en stund vil innføre reklame-finansering, og da skal vi ikke ha annen type finansering. Utsendelsen kommer kanskje heller ikke til å skje fortløpende, siden jeg ikke lenger har tilgang til copyshop med utstyr rett utenfor døren. Ellers alt som før (tror jeg i skrivene stund) med bildeutvalg og mer info - ikke minst hvordan bestillingen gjøres - finnes på kalendersiden og i de andre trådene som finnes linker til på kalendersiden. Prisen blir også uforandret iår. Da begynner vi med forslag til bilder når jeg låser opp tråden. Bildene som legges inn i denne tråden må være tilgjengelig i høyoppløselig kvalitet, i landskapsformat, og sendes meg på epost når bildet endelig er valgt - jeg sier ifra. Av en eller annen grunn er det minst 2 som har oppfattet noe ved mitt første innlegg (se sitatet) som om man skulle vente med bestilling av kalendere. Dette skjønner jeg ikke, men det er altså fritt frem med bestillingene. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 15.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2009 Så er det mottakeren av overskuddet. Vi kan gjerne ta en avstemning, men skal først finne noen kandidater. Har begynt listen i første innlegg. Flere forslag etterlyses. Når et forslag legges inn her bør kontaktinfo for vedkommende følge med, helst nettadresse hvor en gavekonto e.l. er oppgitt. Når vi har fått inn 3-5 forslag så oppretter jeg en avstemning. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 18.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2009 Jeg vil foreslå Sjøspeideren, da de jobber med å få inn gode holdninger og båtvett i de unge! De skal ha Armada fra Kriansand til Kragenäs fra 2 juli - 27 juni 2010 Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
OT-flyktning Svart 20.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2009 Har sprengjobbet litt ikveld - ææææ det var igår - for å være klar til binding på mandag og utsendelse mandag kveld (i håp om å rekke mottakerne før jul; er jo ikke pakker, bare konvolutter). Gikk jo ikke alt som forventet med bildeinngangen, noe som førte til litt omrokkering i siste liten slik at nedenforstående demo skiller seg med et bilde fra de som sendes ut i denne omgangen. Måtte ta i bruk 3 bilder innsendt i tidligere år, men tror ikke de ble med i tidligere kalendere. Og hvis så skulle være: bilder fra Astor og Walter_S kan man godt se på 2 ganger Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Da var 2010 BP kalender i hus. Veldig bra Trikola. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Fru Jacobsen Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Har ikke lest hele tråden, men hvor får jeg bestilt denne flotte kalenderen? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
OT-flyktning Svart 25.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Da les i alle fall innlegg 1 Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 https://baatplassen.no/i/index.php?showforum=55 Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Fru Jacobsen Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Da les i alle fall innlegg 1 https://baatplassen.no/i/index.php?showforum=55 Takk Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.