Jump to content

Baatplassen-kalender 2010

OT-flyktning

Recommended Posts

Har idag prøvekjørt skriptet og rettet det i forhold til årets tilstand i baatplassen-programvaren - det er ALLTID noe som har forandret seg slik at kalenderskriptet må debugges.

Bildeutvalg mangler nå, og så skal jo helst noen båtliv-relevante datoer legges inn i kalenderen. Skal nå omgående finne ut når de - i alle fall - for meg - aktuelle regattaer finner sted, båtutstillinger m m

Andre medlemmer fra andre landsdeler må gjerne legge inn aktuelle datoer for sine områder i kalenderen.

Prinsipielle forskjellen, enn om knapt synlig, er at overskuddet ikke går til baatplassen men til et godt formål som vi kan ta en poll på litt senere. NSSR, Sjøspeiderne, ... kommer kanskje flere foreslag etterhvert. Årsaken er jo at bp om en stund vil innføre reklame-finansering, og da skal vi ikke ha annen type finansering.

Utsendelsen kommer kanskje heller ikke til å skje fortløpende, siden jeg ikke lenger har tilgang til copyshop med utstyr rett utenfor døren.

Ellers alt som før (tror jeg i skrivene stund) med bildeutvalg og mer info - ikke minst hvordan bestillingen gjøres - finnes på kalendersiden og i de andre trådene som finnes linker til på kalendersiden. Prisen blir også uforandret iår.

Da begynner vi med forslag til bilder når jeg låser opp tråden. Bildene som legges inn i denne tråden må være tilgjengelig i høyoppløselig kvalitet, i landskapsformat, og sendes meg på epost når bildet endelig er valgt - jeg sier ifra.

Av en eller annen grunn er det minst 2 som har oppfattet noe ved mitt første innlegg (se sitatet) som om man skulle vente med bestilling av kalendere. Dette skjønner jeg ikke, men det er altså fritt frem med bestillingene.

Så er det mottakeren av overskuddet. Vi kan gjerne ta en avstemning, men skal først finne noen kandidater. Har begynt listen i første innlegg. Flere forslag etterlyses. Når et forslag legges inn her bør kontaktinfo for vedkommende følge med, helst nettadresse hvor en gavekonto e.l. er oppgitt.

Når vi har fått inn 3-5 forslag så oppretter jeg en avstemning.

Har sprengjobbet litt ikveld - ææææ det var igår - for å være klar til binding på mandag og utsendelse mandag kveld (i håp om å rekke mottakerne før jul; er jo ikke pakker, bare konvolutter). Gikk jo ikke alt som forventet med bildeinngangen, noe som førte til litt omrokkering i siste liten slik at nedenforstående demo skiller seg med et bilde fra de som sendes ut i denne omgangen. Måtte ta i bruk 3 bilder innsendt i tidligere år, men tror ikke de ble med i tidligere kalendere. Og hvis så skulle være: bilder fra Astor og Walter_S kan man godt se på 2 ganger :yesnod:

demo1_4.jpg

demo5_8.jpg

demo9_12.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...