sjøman Startet 24.November.2009 Link til dette innlegget Startet 24.November.2009 Da er skipshunden pyntet til julebordet! Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Ja nå er det dachs Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
los Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 (redigert) Skulle den ikke vært i skogen istedenfor å være julenisse alt nå?.Fine forhold for jakt Gledelig jul til hunden Redigert 24.November.2009 av los (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Her er en julehund til. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
sjøman Svart 24.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Skulle den ikke vært i skogen istedenfor å være julenisse alt nå?.Fine forhold for jakt Gledelig jul til hunden :cheers Den tar høstjakta med båt,ellers er det bare sofajakting. Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
los Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Den tar høstjakta med båt,ellers er det bare sofajakting. Uansett,tøff hund :) Lurer litt på en sånn selv,i tillegg til jæmthunden og gordonen jeg har fra før. Men da ville det sikkert rabla for kjerringa,så jeg venter litt Sitér dette innlegget Link to post
los Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Den tar høstjakta med båt,ellers er det bare sofajakting. Uansett,tøff hund :) Lurer litt på en sånn selv,i tillegg til jæmthunden og gordonen jeg har fra før. Men da ville det sikkert rabla for kjerringa,så jeg venter litt Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 Men da ville det sikkert rabla for kjerringa,så jeg venter litt Spørs om det ikke hadde rabla for deg også. Dachs er en krevende hunderase (har hatt 2 av dem selv) som krever sin eiers fulle oppmerksomhet. Og av en eller annen grunn har Dachsen lett for å tiltrekke seg andre hunders vrede og aggresjon. Dette er noe som mange dachs eiere opplever og som hundeeksperter prøve å finne en forklaring på. Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
los Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er satt usynlig da det ikke følger reglene for sitering. Spørs om det ikke hadde rabla for deg også.Dachs er en krevende hunderase (har hatt 2 av dem selv) som krever sin eiers fulle oppmerksomhet. Og av en eller annen grunn har Dachsen lett for å tiltrekke seg andre hunders vrede og aggresjon. Dette er noe som mange dachs eiere opplever og som hundeeksperter prøve å finne en forklaring på. Jeg er klar over alt det du nevner,da jeg omgås mange av sorten ifm. jakt. Om det hadde rabla for meg tviler jeg vel på,men noen sjangser må man ta Sitér dette innlegget Link to post
los Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er satt usynlig da det ikke følger reglene for sitering. Jeg er klar over alt det du nevner,da jeg omgås mange av sorten ifm. jakt. Om det hadde rabla for meg tviler jeg vel på,men noen sjangser må man ta Denne synes jeg var drøy.Vurderte litt hva jeg skulle utelate,men lot det stå til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.