Jump to content

Rødvin på glassfiber


First 31.7

Recommended Posts

Ferro-bet er vel rustfjerner fint å legge rustent verktøy i, da blir det blankt igjen.

Men kom til å tenke på damprenser, det har jeg prøvd å rense trepanel med ,det var effektivt. Det inneholder i hvertfall ingen slipemidler.

Riktig at Ferro-bet er rustfjerner veldig effektivt på "røde" striper/flekkerpå gailcoaten, og gule/mørk skjolder. Og det inneholder IKKE slipemidler

hilsen Plomma I, roynils@online.no

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Hei!

Jeg har erfart i sommer at rødvinen forsvinner av seg selv.  Så nå kan alle drikke rødvin trygt igjen!!

 

Garvestoffene i vinen blir svekket over litt tid, og vinen vil bli vasket bort av regn.  Her trengs det altså ingen superstoffer av noe slag, bare litt tålmodighet.  

mvh

First

Link to post
Share on other sites

Her trengs det altså ingen superstoffer av noe slag, bare litt tålmodighet.

Det var jo bra å høre. Ellers ville jeg trodd at litt Jif gjorde susen på såpass harde underlag. Inneholder jo også slipemidler, men ikke så mye at det matter overflaten med forsiktig bruk. Eventuelt noen dråper polish etterpå.

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...