Hobby 430 Sport Startet 27.November.2009 Del på Facebook Startet 27.November.2009 Er de noen som har koden og vil dele den med andre?? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Honduras Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 "Penta-grønn". Har aldri sett det har vært oppgitt noen fargekode, men pentagrønn er like gangbar som GH-gul. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Hobby 430 Sport Svart 27.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2009 okidokki takk!!!!! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
index Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 Til og med Jula selger Penta-grønn maling! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hobby 430 Sport Svart 27.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2009 Var hos Fargerike og kjøpte meg en boks i dag, eneste dei solgt for maling/lakking av VP motorer var bengalakk.. Den lå inne som Pentagrønn så da blei de bengalak!!! Holder på med liten repperasjon av kjølevansmanifoilen til MD11C'en som eg har, sveist ny svanehals da den gamle var blitt tett av rust.. Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Honduras Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 Bengalakk er 1k og tåler ikke bensin. Mulig den fungerer sammen med Diesel. Ett annet alternativ er å pusse rent, legge på BTs 2k primer for plast og metall, deretter deres 2k grønn topcoat. Den mener jeg er rimelig lik Penta-grønn. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Hobby 430 Sport Svart 27.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2009 Bengalakk er 1k og tåler ikke bensin. Mulig den fungerer sammen med Diesel.Ett annet alternativ er å pusse rent, legge på BTs 2k primer for plast og metall, deretter deres 2k grønn topcoat. Den mener jeg er rimelig lik Penta-grønn. De er bra at volvoen min er Diesel da Har pusset hele greie blank med stålbørste som monteres på vinkelsliperen, deretter grunna med acrol tror eg de hetter, benga sin grunning som blei anbefalt Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
spilli Svart 28.November.2009 Del på Facebook Svart 28.November.2009 De er bra at volvoen min er Diesel da Har pusset hele greie blank med stålbørste som monteres på vinkelsliperen, deretter grunna med acrol Flink du! Tror kansje det heter Arcanol? Men hvis feil, beklager. Men dyktig er du åkke som. Mvh Spilli Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 28.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.November.2009 takk Arcanol ja Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.