skibsplast ohoi Svart 13.Desember.2009 Del på Facebook Svart 13.Desember.2009 Tror mye kommer an på behov og type plotter. Min første 5" var en Geonav sunshine 5. Den var for treg i zoomingen og for dårlig skjerm i sollys. Min siste var en Garmin 525s med klar skjerm også i sol, og en meget rask zoom slik at jeg raskt kunne endre kartet for å få en bedre oversikt. Men når det er sagt, på min neste båt, om jeg får plass, vil jeg gå for en som er hakket større Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Mouche Svart 13.Desember.2009 Del på Facebook Svart 13.Desember.2009 Tror mye kommer an på behov og type plotter. Min første 5" var en Geonav sunshine 5. Den var for treg i zoomingen og for dårlig skjerm i sollys. Jeg skjønner at jeg er en enkel gutt fra landet for jeg er meget fornøyd med min, ikke minst at den kan brukes i direkte sollys. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Honduras Svart 13.Desember.2009 Del på Facebook Svart 13.Desember.2009 Ett spørsmål om plassering.. Karsk... Det ser ut som din 525 er "felt inn" i dashbordet. Er dette en monteringsramme som også gjør enhetern vanskelig å stjele..? Ekko.. Din står på standard brakett. Er den enkel å ta med seg hjem? Har fundert på å lage ett dashbord i min Polar med nettop en Garmin 525S for å få både ekkolodd og plotter i ett (liten båt, lite dashbord, liten fart), men har vel funnet ut at enten må den festes så godt i dashbordet at den ikke enkelt kan rappes, eller så må den våre så enkel å ta løs at jeg kan ta den i sekken når jeg forlater båten. Vil helst felle den inn, hvis den får stå i fred. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
KaRsK Svart 13.Desember.2009 Del på Facebook Svart 13.Desember.2009 (redigert) ja min er felt inn , kjøpte en monteringsramme til dette . hvis jeg husker riktig så er det noen skruer man kan montere slik at den ikke kan taes ut , uten å løsne de. Det fikk jeg riktignok ikke til da det ble vel trangt under der , men plotteren sitter godt fast uansett. :) red: http://www.marineshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10512569 Redigert 13.Desember.2009 av KaRsK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ekko Svart 13.Desember.2009 Del på Facebook Svart 13.Desember.2009 Ett spørsmål om plassering.. Karsk... Det ser ut som din 525 er "felt inn" i dashbordet. Er dette en monteringsramme som også gjør enhetern vanskelig å stjele..? Ekko.. Din står på standard brakett. Er den enkel å ta med seg hjem? Har fundert på å lage ett dashbord i min Polar med nettop en Garmin 525S for å få både ekkolodd og plotter i ett (liten båt, lite dashbord, liten fart), men har vel funnet ut at enten må den festes så godt i dashbordet at den ikke enkelt kan rappes, eller så må den våre så enkel å ta løs at jeg kan ta den i sekken når jeg forlater båten. Vil helst felle den inn, hvis den får stå i fred. Ja, den er kjempeenkel både å montere og demontere. Bare trekk ut pluggen på baksiden, vri noen omdreininger på låseskruen du ser på venstresiden og pakk den i sekken. Gjort på 10 sek. Skulle gjerne hatt den innfelt, ser jo mye penere ut, men pga. plassmangel ble det standard brakett. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 13.Desember.2009 Del på Facebook Svart 13.Desember.2009 Takker, da vet jeg at jeg enten kan felle den inn trygt eller enkelt ta den med meg. Vi får se hvilken dashbordløsning jeg får til... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.