Albin 25 Startet 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Desember.2009 Jeg nå i god driv med mitt store vinterprosjekt i min Albin 25, nemlig overgang fra 20 år gammelt godt falmet lyseblått teppe til skinnende nytt teak-dørk. Når jeg nå fjerner teppet, kommer motorkassen veldig tydelig frem. Denne bærer noe preg av å være 40 år gammel, og blant annet er det en god del lakk-rester som har festet seg på toppen av kassen hvor overflaten er ruglete for å gjøre den mer sklisikker. Jeg sliter derfor veldig med å få vekk disse lakk-restene. Er det noen som har gode erfaringer med et lakk-rens-produkt som jeg kan bruke i denne forbindelse? Ser frem til gode erfaringer Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 19.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2009 Har ingen erfaring med akkurat dette, men har erfaring med å fjærne gammel lakk fra utskjæringer. Her er det ikke muli gå brukevarmluftpistol og skrape. Men det er lett å fjærne me maling/lakkfjerner. Etter at denne har virket noen tid, spyler du bort både produktet og lakken. Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.