Jump to content

Passer bak, vær så snill.


ragtag

Recommended Posts

Sant det kjma. I sin tid lærte jeg av gamle Kaptein Paulsen at en skulle aldri være redd for å ha for liten fart.Den farten du har mistet kan du få igjen,men den farta du vil ha vekk øyeblikkelig gir deg et helvete.

Med unntak av en stort overbygg, sterk vind og en rundbunnet båt som driver fortere sidelengs enn den går fremover.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

hmmmm, har ikke du nettopp satt NY motor da???

Har du valgt for liten maskin, kanskje???  Hvilken maskin har du nå da?

Jeg har IKKE noe problem å dra min i plan med mine 340 hk... :puke:

 

mvh

harBayliner (som passerer bak...)

Har Steyr 256, 250HK. Båten min en 2958, er en del tyngre en din.

 

mvh

Kjelli

Link to post
Share on other sites

Hmmmm, min båt er NOE mindre enn danskebåten, men baugpropell står ØVERST på ønskelisten min.

Hvis du lurer på hvorfor så kan du få prøve å legge båten min til kai i vind sterkere enn bris, så endrer du nok mening... :puke:

mvh

harBayliner

Yess, veldig kjekt med baugpropell. Prøver å bruke den minst muligt, men er kjekk å ha.

 

mvh

Kjelli

Link to post
Share on other sites

Er ikke denne linken barnslig? Befriende at baatplassen.no ikke ser slik ut!  :flag:

Uffda, det var ikke et særlig hyggelig forum... At noen sikkert har sine problemer med større båter er en ting, men å diskutere det saklig er tydeligvis en helt annen sak...

:flag: :flag: :flag:

Jeg er SÅ glad for at Baatplassen.no fremstår slik den gjør, og vil gjøre mitt for at vi ikke får slike tilstander her.

 

mvh

harBayliner

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...