Breezita Startet 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 22.Desember.2009 Hei, nå som solen har snudd er det tid for å tenke på Båtferien 2010. Juni er en flott tid. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
Wasco Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Huff - nå kom jeg helt ut av julestemninga Pluttselig kom jeg til å huske noen nydelige, vindstille kvelder med båten ute på havet i juni.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Tox Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Flotte bilder, Cita! Sannelig fint at sola/jorda har snudd nå.. Man får virkelig lyst til å sette ut båten igjen når man ser slike bilder, men nå er det bare 3-4 måneder igjen..... Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 (redigert) Ja, snart er det tid for å sette båten på vann igjen, vi gleder oss massssse.. Her er vår oppsummering av sessongen som var, og denne ser jeg på titt og ofte når apstinensene blir for store.. ;) Redigert 22.Desember.2009 av Ulv I (see edit history) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Lukabella Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Veldig fine bilder Cita! Får skikkelig sommer lengsel av disse bildene Sitér dette innlegget Link to post
Lukabella Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Hvilke program bruker dere for og lage slike filmsnutter? Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Jeg bruker Pinnacle Studio 12, og deretter lastet opp til Youtube. :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Bartesam Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Flotte bilder dette. Nå lugget det realt i magen etter en ny båtsesong Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Arvid_A Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Enig med Wasco! Etter disse videsnuttene må det nok jobbes litt for å få resatt sinnsstemningen! Sitér dette innlegget Link to post
Breezita Svart 22.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Hvilke program bruker dere for og lage slike filmsnutter? Til denne brukte jeg Movie Maker (følger med Windows XP). Ellers er Adobe Premier Pro et godt utgangspunkt. Ja, jeg tar frem denne også når julestemninga blir for påtrengende... Er det flere som har god erfaring med Juni? Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
EIRINA Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Takk for flotte produksjoner, nå satte dere virkelig i gang julefølesen jeg kjente at roen senket seg over meg her i et iskaldt Asker land, men det gjorde utrolig godt. Ha en kjempefin Jul og et like Bra Nytt år. Vi Båtes til sommeren. halvard Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 takker for påminnelsen! Båten min ligger på vannet klar til bruk, og så fort gradestokken viser rødt igjen blir det en kosetur i skjærgården kjenner jeg. Og våren og sommeren kan nok ikke komme fort nok for min del Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Hansi Svart 22.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2009 Flotte bilder, heldigvis er det bare snakk om noen få måneder før våren er her igjen. Det går fort. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.