Jump to content

Hvem leverer opplagshengere til båt på 6tonn

Ribtjenester

Recommended Posts

Desse har opplagshengere på lager, og kan sende.(iallefall for noen md.siden) Koster litt da;(

http://www.finn.no/finn/bap/object/iadinst...nnkode=17427500

Skal vere en nyere annonse, med bedre bilder, men...................

Redigert av nives (see edit history)

Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater.

I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone.

– H. L. Mencken

25.000.- + mva. syntes ikke det er så galt......

Det som er så genialt med den tralla, er at den enkelt kan tilpasses flere båt-typer samt, at både drag og mellomstykke er enkle å regulere eller tas av for lagring. Tralla tar da meget liten plass og er enkel å lagre eller transpotere. Som du ser er det også svinghjul i fronten så den er grei å manuvrere.

Redigert av Finn Erik Helberg (see edit history)

Det skal jeg gjøre, må bare tenke litt på hvor jeg skal stå med sakene.

trur det blir og stå ute hjemme her kappe matrialer på jobben og sveise hjemme her på gårdsplassen.

Blir litt vanskelig og frakte 10m X 2.7m fra oslo til nesodden uten at det koster skjorta:-)

Vanvittig hjelpsom kar han jeg kjøpte aksler av, fik dimensjoner på matrialer og titta masse på hengerne hans.

Kom gjerne tilbake og titt mer:-)

www.ribtjenester.no

Ha ha kjæringa syntes det kan bli dyrt noen ganger hu med alle mine prosjekter, men det kan jo bli dyrere og kjøpe ferdigvare.

Skulle hørt hu her for 3 år siden, jeg ødela beinet mitt og satt noen mnd i sofaen og planla nye prosjenter, men når jeg planla en etg. til på huset så sa hu stopp gitt :flag:

:cheers_wine::newyearsign:

www.ribtjenester.no

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...