harry92 Startet 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Desember.2009 hei når starter risør trebåtfestival?? og hvor mange er det som har tenkt deg ditt? jeg har lyst og dra ditt,men er ikke sikker på dato `? kan noen fortelle meg? mathias Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 5-8/8-2010 er festivalen til sommeren. Skal dit selv jeg, men vet ikke om Konvall er så fin at jeg melder henne på Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Wasco Svart 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 Skulle likt å vært med, men avstanden er litt for lang. Denne festivalen pleier jo å være et av årets høydepunkt for trebåt folket Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
harry92 Svart 27.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 takk jeg har tenkt lenge på og dra ditt men det har aldri blitt noe av , men denne gangern har jeg bestemt meg for og dra ditt bor i sandefjord så er ikke så langt unna Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 Mulig det blir påmeldelse, for da har en presset på seg til å få båten ferdig Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
harry92 Svart 27.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 får håpe man ikke trenger og melde seg da, jeg drar uansett jeg hehe Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 Har vært der mange ganger jeg, men aldri påmeldt festivalen. er der nede for å se på båtene og få meg en skikkelig dose fest Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
harry92 Svart 27.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 hehe det er hyggelig det . det her er da første gang jeg skal ditt med snekka mi da etter jeg fikk den i stand gleder meg veldig Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 Da sees vi vel på Peterhead Bar da tenker jeg Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
harry92 Svart 27.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 får håpe det da får jeg vell se etter din båt Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 Flyter den. Finner meg på gjestekaia eller på festivalområdet. Kommer an på hvor fin hun blir til våren Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
harry92 Svart 27.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 er det båten som er på profilbilde ditt?? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 Jepp, det er det Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
harry92 Svart 27.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 da skal jeg prøve og huske på det du Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 Kommer som regel til Risør på mandag eller tirsdag før festivalen for å finne plass på gjestebrygga Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
harry92 Svart 27.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 er ikke festivalen i en helg?? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 Skræmt no? Begynner på torsdag og ender søndag Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
harry92 Svart 27.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 åja haha da skjønner jeg får vell jeg også kommelitt tidligere tror jeg skal se om jeg får lurt med noen venner av meg også sånn at det er flere ungdommer på vannet ikke bare de eldre haha Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 28.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2009 Hvordan ser skuta di ut nå egentlig Mathi? Skulle vært spennende å se hvordan den har blitt... Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 28.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2009 legg meg til på msn da mathi.hansen@hotmail..com Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.