avsluttet Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt nytt år, entusiaster! Sitér dette innlegget Link to post
vanntrivsel Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 (redigert) godt nytt år Redigert 1.Januar.2010 av havgaaaaapet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt nytt båtår! Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
K-7 Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt Nytt År Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 (redigert) Godt nytt år allesammen. Redigert 1.Januar.2010 av 2nd Trikker'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt Nytt Båtår mvh rederiet Amica Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
bjorngb Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Jepp - godt nytt år :-) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 godt nytt sjøår til alle på båtplassen gleder meg til å kjenne lukten av bånnstoff igjen:) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Det beste med nytt år, er at vi nå vet at det går mot lysere og varmere tider. For oss trebåt eiere betyr det at vi snart skal igang med vårpussen med alle de gode luktene og fine opplevelsene det fører med seg. Godt nyttår Happy New Year Gleðilegt nýtt ár Feliz año nuevo Bonne année Frohes neues Jahr Gelukkig nieuwjaar Hyvää uuttavuotta 新年快樂 あけましておめでとう नया साल मुबारक हो С новым годом كل عام وأنتم بخير Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
ut mot havet Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt Nytt år til alle på Baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
mami Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt nytt år til alle Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt nytt år til alle Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Fjordutsikt Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt Nyttår ønskes dere alle Hilsen Fjordutsikt Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 (redigert) Ett riktig godt nyttår ønskes til alle på baatplassen.no fra Sydvesten i Qatar Redigert 1.Januar.2010 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gullfisk Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt Nyttår, alle sammen. Og takk for det gamle. Sitér dette innlegget Link to post
Trond mjøs Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt nytt år alle sammen Trond Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt nyt år ønskes alle fra fjellheimen oppe i Telemark. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Jeg ønsker dere alle et riktig godt nytt år med mye fint båtliv! Sitér dette innlegget Link to post
camo Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 ønsker alle et godt år Sitér dette innlegget Link to post
Klumpen Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt nyttår til dere alle! Sitér dette innlegget Link to post
Selco74 Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt nyttår! Sitér dette innlegget 1968 Selco Selboy, 1969 Selco Selspeed, With 365 Link to post
Per Harald Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Ønsker alle BP medlemmer et riktig godt nytt år, om minner om at vi nå er på den riktige siden av årsskiftet. Nå går det bare en vei og det er mot en ny sesong på bølgan blå. Få opp vimpel før sesongen. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Hidravasen Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Godt nyttår til alle. Får håpe været blir bedre denne sesongen Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
Spinnaker Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Ha et GODT NYTT BÅTÅR! Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
gunnt Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Godt nytt år alle sammen. Håper det blir ett flott båt år. Vi feira nyttårshelga i båten i år. Gunn Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.