Framtia Startet 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Januar.2010 Har dere noen forsetter for båtlivet denne sesongen?. Jeg skal bli enda flinkere med bruk av flytevest og sikringsliner i år. Og jeg skal seile mer og gå mindre for motor. Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
eysteind Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Bruke båten mer! I år har det kun blitt et par uker sommerferie, elles har den ligget i ro. Motoren har vel ikke gått mer enn 240 timer siden den ble montert i 2005! Sitér dette innlegget Link to post
spigney Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Punkt 1. Kjøpe ny båt. Punkt 2. Bruke den masse. Mvh Spigney Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Reve oftere! Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Bli mer tålmodig!!! Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Få gjort noe med skorgenesen som hat stått i naustet alt for lenge. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Wasco Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Gjøre meg ferdig med noen av de tingene jeg har påbegynt på Sophie... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Bartesam Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Få skuta på vannet til våren og bruke henne masse. Håper på mye godt vær Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Kanskje eg skal slenge meg på den med å bruke vest meir.... Sist eg var utpå aleine var det minusgrader, bra vind og full kaffikanne Har ikkje peiling på kor vesten min låg den dagen... har lest endel tråder her, og våkner meir og meir. Den dagen det går galt, kan det fort gå galt fort Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Hansi Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Har såvidt jeg erindrer aldri lagt opp til noen forsetter og kommer vel neppe til å gjøre det for inneværende år heller. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Seile mere Sitér dette innlegget Link to post
Polar 17 Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Seile mer og raskere.... Sitér dette innlegget Snipe - Serious sailing - Serious fun Link to post
camo Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 ligge mere i uthavner. Sitér dette innlegget Link to post
Vindfang Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Det viktigste blir helt klart å bruke båten mer! For at dette skal bli gjort må nok noen prosjekter gjennomføres. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 1) Større vedligeholdelsesting: Lakere træværk inde, nye hynder, betræk mm. Overhaling af gelcoat ude samt drev. Fixe diverse småting i elektronikken. 2) Mere i udhavne i sommer (god ide fra camo her...) 3) Blive bedre til at være tålmodig og nyde både det gode vejr og det mindre gode. Andy Sitér dette innlegget Link to post
MS Taifa Svart 2.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2010 Få denne skuta på vannet... Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 2.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2010 Få gjort noe med skorgenesen som hat stått i naustet alt for lenge. La den stå litt til Sorry, kunne ikke dy meg Jeg skal ha pinnebåt til sommeren, naturligvis i tillegg til både Princess og Draco Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
skibsplast ohoi Svart 2.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2010 La den stå litt til Kanskje det er flere av oss som skulle prate mindre og gjøre mere sorry kunne ikke dy meg Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Ulv I Svart 2.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2010 Flere overnattingsdøgn! :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
TrondT Svart 2.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2010 Punkt 1. Kjøpe ny båt.Punkt 2. Bruke den masse. Mvh Spigney Samme her... TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.