John_Kr Startet 25.Juli.2004 Del på Facebook Startet 25.Juli.2004 Det har vært meget sterk vind på Trøndelagsskysten fra SW i dag med liten storm i kastene. Da kan vi bare konstatere at høsten er over oss. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
jorhei Svart 25.Juli.2004 Del på Facebook Svart 25.Juli.2004 Her i Oslo - området har finværet nettopp kommet ser det ut som, og jeg håper det holder seg Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Arne Lian Svart 25.Juli.2004 Del på Facebook Svart 25.Juli.2004 Her på Palmekysten syns jeg stort sett "sommeren" har gått i hvitt på bølgetoppene på "finværsdagene" eller gråsvart himmel med regn de dårlige dagene. Og selfølgelig er nå ferien over, dette må være den dårligste ferien jeg har hatt siden Ålesund brant Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 25.Juli.2004 Del på Facebook Svart 25.Juli.2004 Det har vært meget sterk vind på Trøndelagsskysten fra SW i dag med liten storm i kastene. Da kan vi bare konstatere at høsten er over oss. PHØ :nono: Er strålende sol og deilig sommervær nå da... Sommeren kan jo ikke være over, den var jo bare innom på besøk i April... Neidu, Bare vent og se. la båten ligge på vannet og slå litt isvann ( fra Trondheimsfjorden) i årene... August blir kanonbra... vent og se Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
John_Kr Svart 25.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2004 Håper du har rett Pjolter. Tenkte meg en tur ut til Veidholmen/Smøla på onsdag/torsdag. Denne turen har ikke gått i dag for da trur jeg dette har skjedd.... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Astor Svart 25.Juli.2004 Del på Facebook Svart 25.Juli.2004 Innerst i Oslofjorden har det blåst frisk bris og utrykt for sol! Har tatt med nabofamilien til Steilene hvor det i dag (søndag) var god plass. Fin plass å grille, samtidig som øya er stor nok til å spasere rundt å titte. Blir neste helg bra er planen å ta Astor (uten P) til Strømstad. På grunn av arbeidssituasjon (driver egen transport) så blir det aldri ferie på sommeren. Men jeg har som mål at fruen og jeg kan ta båten ned fra fredag til søndag. Når så meterologen melder "uttrykt" for et høytrykk, ja da er det bare å håpe. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sigurd Svart 25.Juli.2004 Del på Facebook Svart 25.Juli.2004 August blir kanonbra... vent og se Mvh Pjolter Satser på det ja! Enda en sommerferie med langtur siste uke i August og hele September for mitt vedkommende. Ha en fortsatt god sommer! Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 25.Juli.2004 Del på Facebook Svart 25.Juli.2004 Alle klager på været denne sommeren. Her på palmekysten har det heller ikke vært slik vi aller helst ønsker det, men det har det heller ikke vært så verst! Tror vi har fått det beste av det dårlige været i sør-Norge. Vi har ligget i le for lavtrykkene som har haglet inn over vestlandet og sluppet lettere unna de tyngste regnværsdagene som østlandet har fått. Talte opp i loggen akkurat og 40 dager på sjøen der 38 var med sol er jeg fornøyd med. 25 dager med temperatur over 18 grader er heller ikke verst. Mye vind har det imidertid vært - det har nok gjort at det har føltes kaldere enn det er. Men vi savner selvsagt det stabile høytryggsværet med 25 grader og havblikk....men nå kommer det...!!! Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 25.Juli.2004 Del på Facebook Svart 25.Juli.2004 Og i kveld har de meldt at høytrykk legger seg til over oss her i sør. Pent vær med mindre vind i dagene som kommer Og det er 3 - tre- uker igjen av ferien :puke: Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 25.Juli.2004 Del på Facebook Svart 25.Juli.2004 Satser på det ja! Enda en sommerferie med langtur siste uke i August og hele September for mitt vedkommende. Ha en fortsatt god sommer! Enda en langtur Sigurd?? Har du ikke allerede hatt en da?? Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Amorosa Svart 26.Juli.2004 Del på Facebook Svart 26.Juli.2004 Og i kveld har de meldt at høytrykk legger seg til over oss her i sør. Pent vær med mindre vind i dagene som kommer Og det er 3 - tre- uker igjen av ferien og ikke bare det, det er også fare for hetebølge. Den som "plager" sør europa er på vei nordover. Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 26.Juli.2004 Del på Facebook Svart 26.Juli.2004 og ikke bare det, det er også fare for hetebølge. Den som "plager" sør europa er på vei nordover. Hør hør!! Nå kommer været for dem som har ventet med seilferien til august! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.Juli.2004 Del på Facebook Svart 26.Juli.2004 Hei. Vi setter baugen sydover mot Sverige grytidlig lørdag morgen 31/7 for 4 sommeruker ombord i Trudelutt! Nedtellingen er igang. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Amorosa Svart 26.Juli.2004 Del på Facebook Svart 26.Juli.2004 Hei. Vi setter baugen sydover mot Sverige grytidlig lørdag morgen 31/7 for 4 sommeruker ombord i Trudelutt! Nedtellingen er igang. Lars H. Da ligger jeg foran deg, vi forlater havna fredag 30 kl. 16.15 Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 26.Juli.2004 Del på Facebook Svart 26.Juli.2004 Hei. Vi setter baugen sydover mot Sverige grytidlig lørdag morgen 31/7 for 4 sommeruker ombord i Trudelutt! Nedtellingen er igang. Lars H. Og vi venter ennå en uke for å være sikre på at høytrykket har stablisert seg. Natt til lørdag 7.8. går turen nedover til Østfold og videre til Sverige. Regner med 14 dager ombord hvis jobb og gamle, syke foreldre tillater det. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.